Goedkoopste Pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

GamerXD

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2011
Hallo Allemaal,

Ik probeer mijn kennis al heel lang te helpen.
Hij mag van zijn vader weer is geen nieuwe pc. Nou het mag wel maar dan moet hij hem zelf kopen.

Wat ik graag wil is:

Een Hele goedkope pc om World of Warcraft, Counter Strik Source, Mw1, mw2 op te spelen.

Hij hoeft geen besturingssysteem geen muis, toetsenbord, speakers en beeldscherm.

Alvast Bedankt

Tja op het moment zijn harddisks de duurste component, dus als die ook niet nodig is helpt dat wel een stuk (zolang het een sata schijf is)

met een kleine harde schijf kom je dan uit rond 300. zonder harde schijf 240. Afhankelijk van de benodigde resoluties kan het misschien nog wel iets goedkoper. Je noemt geen assemblage, hoe zit het daarmee?

300 euro

Graag de Assemblage in de winkel. En ik heb nog een Harde Schijf van 250GB

Resolutie: 1440 x 900

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm, assemblage wordt dan wel duur en als de kast toch weer open moet voor de HD. Heeft je kennis geen andere handige kennis? :P

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[443616]=1&product[426459]=1&product[7517]=1

Maar serieus, voor 70 euro kun je nog een hoop doen. Overigens is dit winkelwagentje nog niet gechecked op comptabiliteit e.d., puur om de ordegrootte van de bedragen te tonen. Met de extra 70 euro speelruimte van niet laten assembleren kun je nog (flink) wat extra power inbouwen.

in dit geval zit die bij de kast meegeleverd. Qualiteit is niet super, maar deze opstelling vraagt ook bijna geen vermogen. Ik denk dat het nu een stuk duidelijker is. Ik heb nu niet direct tijd, maar als je de komende tijd nog geen antwoord hebt zal ik later vanmiddag nog eens kijken wat er past in je budget

Hartelijk bedankt, Hij heeft nu ook namelijk een Pc Met een FX 5500 en een Amd Athlon XP 3000+. En het is eigenlijk best wel Zielig dat hij geen nieuwe pc mag van zijn vader :P. Ik speel graag Wow met hem, en andere mmorpg's.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat denk ik niet. Bf3 is nogal zwaar spel voor je computer...
Maar voor een budget van 300 euro is dit een goede samenstelling! :)
En je moet het assembleren zeker zelf doen, scheelt een hoop geld en je kunt het makkelijk zelf. Is ook erg leerzaam ;)

Ik denk dat ik hier voor ga. is net 10 euro duurde maar toch een stuk beter. ook qua CPU

1 Sony Optiarc AD-7260S Zwart € 18,20 € 18,20
1 Fractal Design Core 1000 € 32,13 € 32,13
1 AMD Athlon II X3 455 Boxed € 65,- € 65,-
1 Corsair Builder CX430 V2 € 37,50 € 37,50
1 Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G € 20,85 € 20,85
1 Asus M5A78L-M/USB3 € 54,44 € 54,44
1 Sapphire Radeon HD 6770 1GB GDDR5 € 89,90 € 89,90

totaal: ~320 ,-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan