goedkope game computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennis16612

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2011
hoi iedreen,
Ik heb een computer op het oog.
http://wilstilma.nl/pcs.html
Kwalitatief hoogwaardige behuizing met USB 2.0 in front
AMD Triplecore processor 3,3 GHz
4 GB DDR3 geheugen
Asus kwaliteitsmoederbord met USB3.0, GLAN, VGA, DVI en HDMI
Geïntergreerde videocontroller tot 512MB shared
500 Gigabyte SATA harde schijf
DVD/CD-rewriter 22x DL
Interne cardreader
Onboard 7.1 geluidskaart
Logitech speakerset 2.0
Logitech toetsenbord en optische muis USB/PS2
Windows 7 Home Premium 64 bits Nederlands (CD + licentie)
Avast! Antivirus versie 6, VLC-player, Acrobat Reader, LibreOffice en Infrarecorder
Gratis bezorging en aansluiting op uw huisadres in de regio balk **
Schriftelijke garantie 24 maanden
Voor de éénmalige prijs van: € 579,-

PLUS
Upgrade naar AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz quadcore processor meerprijs € 39,5
Gaming videokaart Radeon HD6750 1GB meerprijs € 99,50
TOTAAL 720euro
Ik vind zelf best goede gamecomputer(voor zo'n prijsje) behalfe video kaart.
Ik heb wel een mooie video kaart gezien op een website.
http://azerty.nl/0-2963-341966/sapphire-radeon-hd-6850-.html
een sapphire radeon hd 6850 125 euro.
Dat is wel een goede video kaart of niet.
heeft meschien iemant tips voor de aanschaf voor deze computer.
Ik wil met deze game computer alleen gewoon kunnen gamen.
bijvoorbeeld call of duty black ops kunnen spelen zonder dat hij vaag doet of zulk iets.
Ik hoop dat ik voldoende informatie heb gegeven.
Met M.V.G Dennis:D

Ik zou die videokaart daar in ieder geval niet bij doen, zoals je zelf al aangeeft. De goedkoopste 6750 is er al voor 62 euro, dus daar 95 voor betalen is je laten naaien door die winkel. Die 6850 is een prima kaartje voor gamen. Ik heb zelf de XFX dual fan editie (is flink duurder, niet nodig, maar was in de aanbieding :p). In de woonkamer heb ik een 4850 (een stuk ouder) en daar kan ik GTA IV (nog steeds een van de zwaarste games op het moment) op full hd en alle instellingen op high zonder framedrops.

Wel een beetje prijzig deze winkel
Zet die pc zelf eens in een winkel mandje bij azerty ; dat scheelt je wel wat euro's
de 6850 is wel het minimum voor jouw game wensen ,- op welke resolutie speel je of welke monitor heb je ?
misschien een iets duurdere - de amd hd6870 of een nvidia 560

Laatst bewerkt:
1440x900
kijk meschien is dat een slim idee een winkelmantje maken bij azerty maar dan moet ik hem nog bouwen en straks gaat er iets verkeerd en dan heb ik een duurde computer die niet werkt.
plus ze geven het moederboard niet goed aan alleen Asus kwaliteitsmoederbord met USB3.0, GLAN, VGA, DVI en HDMI en ik vind minimum niet er als het maar werkt.
als iemant een azerty winkel lijstje wil maken met deze producten dan kijk ik wat de prijs is en meschien kan in nog wat duurders nemen wel iets wat werkt en wat je aan raad.
maar dan moet hij nog steeds gebouwd worden maar meschien lukt het wel.
Als iemant nog tips had over videokaarten wat ik moet weten(want heel vaak loop ik tegen het woord framedrops aan)wat betekent dat toch.

Framedrops houden in dat het gemiddeld aantal beeldjes per seconde afneemt tot minimaal (dus het beeld loopt vast). Maar en 6850 is meer dan perfect voor de games die jij aangeeft.
6850vs5850.png
Dit plaatje laat zien dat de 6850 met een slechtere processor toch minimaal 70 frames per seconde worden gehaald.

Laatst bewerkt:
wow! dus dit is de computer die ik wouw kopen bij die website maar nu word hij dus inelkaar gezet veel goedkoper!!!
wel een paar vragen is die stroom box zit daar wel genoeg stroom in.
en omdat het veel minder geld is dan gedacht zou je nog een beeldscherm bij het lijstje zetten gewoon normaal beeldscherm wat wel goed is voor call of duty en dat zoort spul.
en een mooi goed toetsenbord van goede kwalitijd.
en(man ik gebruik het woord en vaak:D) die proccesor tot hoe ver zou hij overklokken kunnen.
en kan ik er wel draadloos mee internetten of zit er iets specials op de moderboard.
zou er ook zulk iets cools in kunnen als dit gewoon voor de gijn Sunbeam Case Chassis, Groen
en mijn ouders gaan nu hopelijk wat mee betalen dus mijn budget is waarschijnlijk 665.59 euro

Laatst bewerkt:
die 840 kan je tot 3,84GHz overclocken (1.475v / 16 x 240)
Dit krijg je als al je "en's" erin zijn verwerkt (ik heb er ook een muis bij gedaan). Alleen wordt je budget nu wel overschreden, wat je zou kunnen compenseren door het zelf in elkaar te zetten :p.

jammer dat het budget is overschreven maar ik hoef nog alleen maar 40 euro sparen dus ik kom er wel:D
maar muis hoef ik niet want ik heb een hele dure(15 euro ik ben een beetje gierig) die draadloos is dus.
maar zou je nog wat kunnen vertellen over de bouw servers want alles ik de computer bestel gaan ze dan gelijk aan de slag met het bouwen?
en moet er bij de pc geen ventilator bij?
en als je nog iets te vertellen heb zeg het dan.
ik hoop dat je snel reageert want dan kan ik de pc snel kopen:D
kijk wel als je niks vergeten bent
en kan ik later in de toekomst nog overstappen over naar de andre video kaart Sapphire RADEON HD 6870?

Weer een hoop "en's" :).
Wat bedoel je met de bouw servers? Bedoel je de assemblage? Ik heb geen ervaring met Azerty (vooral met nu failliete winkels ;(, en nu zet ik zelf in elkaar) met de assemblage, maar volgens mij zetten ze 'm in elkaar als ze alles binnen hebben. Kost ze een half uurtje ofzo, denk ik. Koeler is niet vereist, maar als je er eentje in wil hebben (dan wordt je pc koeler, dus uiteindelijk ook stiller), wat voor eentje wil je dan: rode led, blauwe led, geen led?
Je kan in de toekomst nog naar een 6870 ja, maar ik denk niet dat dat nodig is voor spellen als GTA V enzo, aangezien GTA B dezelfde engine gebruikt als GTA IV... Als het nodig is, kan je altijd nog een beetje overclocken, want het verschil is miniem.

De goedkoopste groene fan is 6,50; de goedkoopste blauwe is 1,50 :o, de goedkoopste blauwe ccfl is 6,83. Dus wil je alles groen, vloekend, of alles blauw?
blauw
groen

Laatst bewerkt:
blauw graag(die is mooi)
en doe maar een goede ventilator(als die goedkope ventilator goed is laat maar zitten dan)niet meer dan 15 euro
en laat maar zitten over bouwserver
maar ik moet dringent weten hoe zit het met de internet verbinding kan ik zonder stik draadloos internetten?(ow sorry laat internet maar zitten ik heb net naar moederboard geken en die zaten onboard er op):D
maar weet je zeker Thermaltake SMART 530W - Voeding weet je zeker dat alles ik er op kan aan sluiten en dat er dus genoeg stroom is.
en je schreef eens een keer dat ik wat kon besparen met hetzelf in elkaar zetten ik denk dat ik dat zou kunen maar ik ben wel bang dat er iets mis gaat.
en mijn ouders zeggen ook al dat het beter is als het profesioneel gedaan word.
ps: hoort er geen koelpasta bij?

Laatst bewerkt:
Nop, koelpasta zit standaad bij de cpu. Maareh: via je mobo kan je niet draadloos internetten, er zit alleen een rj45/ethernet/bedraad netwerk aansluiting op! Fan is redelijk goed. Met een voedingscalculator kom ik uit op 339W (??), en de voeding heeft 408W op de 12V lijn, dus dat lukt wel. Persoonlijk zou ik het zelf in elkaar zetten, maar het is natuurlijk wel zo makkelijk als het gedaan wordt voor je. Ik weet niet of je in de buurt van Azerty woont?
Zelf in elkaar zetten is alleen een kwestie van (een beetje) goede ogen hebben en de gebruiksaanwijzing lezen, dan is het zo simpel als wat.

Kán, maar dan krijg je dit. Ik heb er een usb ding bij gezet>die zijn het goedkoopst.

dat kan maar er is dus echt geen manier internetkaart in de computer kan zodat ik hem niet hoef te zien

nou dat is dat ik ben denk ik klaar met de pc ik ga nu ff sparen tot ik hem heb bedankt voor al je hulp
nu nog ff een manier verzinnen om aan 50 euro te komen:D
en kan er nog een soort chip set in komen dat ik er sd microsd er in kan stoppen en andre dingen
en enig idee hoeveel usb poortjes in de pc zitten want die zijn erg belangrijk
en kan ik nog in de toekomst usb poortjes toevoegen denk je(link zou fijn zijn om te kopen)
had je meschien ook wat ideen om later mijn pc te upgraden zoals cpu moederboardvk

Laatst bewerkt:
Op de voorkant zitten er 2 usb-poorten en op de achterkant 6, dus dat moet wel lukken ;). Als je ooit nog een card-reader nodig hebt, kan je die hier vinden. Alleen een interne kan je in die kast niet kwijt, dan moet je een andere kast hebben :), dus als je ooit een card-reader in je kast wil, moet je nu bijvoorbeeld deze kast nemen i.p.v. die coolermaster x1. Persoonlijk zou ik dan zo'n interne cardreader bij Dealextreme.com halen, duurt wat langer maar scheelt de helft. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan