Goedkope game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

daxstulp

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2014
Hallo.

ik wil een GOEDKOPE game pc kopen op een website genaamt GamePC.nl maar is die site wel legaal.

Ik hoop dat er iemand is die me hiermee kan helpen.:d

Kijk hier anders eens rond, staat wel iets vergelijkbaars tussen.

Ik zal een medemod vragen je vraag te verplaatsen naar de juiste sectie. Deze hoort in ieder geval hier niet thuis.

OKe

Oke:thumb:

Ik heb het gevraagt maar k laat hem toch staan om te kijken fo iemand het toch weet.:d

OKe

Oke:thumb:

Ik heb het gevraagt maar k laat hem toch staan om te kijken fo iemand het toch weet.:d

Bedankt!

Bedankt voor het helpen.

Ik bedank u zeer voor deze info, ik ga er van uit dat de site WEL legaal is aangezien dr veel goede reacties zijn op de site.

dankje.:thumb:

De site is hoe dan ook legaal. Of dat de mensen die de site beheren zich bezig houden met illegale zaken is natuurlijk iets anders.

Misschien moet je je vraag eens wat beter formuleren, want volgens mij wilde je enkel weten of dat de site betrouwbaar is.

Ik zal een medemod vragen je vraag te verplaatsen naar de juiste sectie. Deze hoort in ieder geval hier niet thuis.

En zo geschiedde (verplaatst vanuit Spellen naar Aankoop Nieuw Systeem) :)

in Nov 2013 Game pc voor nichtje aangeschaft bij Gamecomputers.nl in Ede.
Volgende dag grote doos in huiskamer gebracht en tot op heden is ze er 100% gelukkig mee
in Feb 2014 zelfde computer voor 339 euro bij GamePC.nl Tolbert Groningen voor kleinzoon .Ook deze snel bij hem en speelt nog steeds Minecraft etc erop .
Beide zaken zijn dus te vertrouwen voor het kopen van een Game Pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan