Sebastiaan
BOFH
- Lid geworden
- 8 sep 2000
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bedoelt dat jij dat vindt, het is maar namelijk wat je van een host verwacht.Geplaatst door blaataap
Maar goed de beste betaalde hosts op een rij:
Geplaatst door headout
Je bedoelt dat jij dat vindt, het is maar namelijk wat je van een host verwacht.
Geplaatst door blaataap
Ja... maar over het algemeen kan ik je garanderen dat deze hosts het beste zijn...
Geplaatst door gigex-hosting
Leuke prijzen, maar wij zijn goedkoper.
http://www.citus.nl/shared/overzicht.html
Geplaatst door jos-willem
Iedereen heeft het over goedkope hosting. Is leuk maar niemand heeft het over de kwaliteit.
-Hoe zit het met de server zelf kwa hardware?
-Wat is er allemaal geregeld als de stroom uitvalt is er dan noodstroom?
-Worden er wel backups gemaakt als de harddisk ermee stopt?
-Hoesnel kan de beheerder van de server erbij als er iets aan de hand is?
-Hoe zijn ze met het bijhouden van de update's van het software?
-Hoe snel is het netwerk?
-Hoeveel aansluitingen zijn er aan het netwerk voor als er een knooppunt uitvalt?
-Hoeveel doorverkoop is er? dus als er een probleem is hoeveel partijen moet het probleem langs voordat het opgelost is, oftwel hoe is en hoe snel is de support?
-Bij doorverkoop, wat als de doorverkoper de rekening niet betaald? dan wordt je website onbereikbaar gemaakt, wat dan?
-Waar staat de server? Vaak in het buitenland
Dit zijn allemaal punten waar de meeste mensen niet aan denken. Toch zijn deze punten behoorlijk belangrijk. Nu probeer ik me zelf niet te verkopen met dit bericht maar ik voldoe dus aan al deze punten en ben daarom volgens andere duur. Maar wat wil je? al deze voorzieningen kosten geld. Grote klanten kunnen geen problemen gebruiken. Een site is tenslote ervoor om je bedrijf te promoten of je producten te verkopen. Ik denk dat hier de meeste gebruikers kwa site gewoon voor de lol hebben dus zal het niet een ramp zijn als je site iets overkomt van een van de boven genoemde problemen.
Toch wil ik jullie dan ook vertellen wat ik dan voor product heb:
Het 10MB pakket kost 100 euro EX BTW per jaar
Een NL domeinnaam
10MB schijfruimte
1Gig Dataverkeer per maand
5 POP3 mailboxen
onbeperkt mail aliassen
10 Subdomeinen
Auto responders
Mailinglists
Frontpage Extenties
FTP / SSH2 toegang
Dagelijkse statistieken
1 MySQL database
Webbased E-mail
Ondersteuning voor ASP / PHP / CGI
Eigen errordocumenten
Beheer via webbrowser
Beveiligde directory’s
SSI Mogelijk
Kwa dataverkeer doen we nou ook niet echt moeilijk, zit je er een 100MB er over heen... prima geen punt we sturen niet nog eens een extra rekening. Onze server staat aangesloten met een 100Mbit verbinding aan het netwerk. Het netwerk staat weer aangesloten aan net internet met 4X 100Mbit verbindingen voor als er een knooppunt uitvalt. Elke dag wordt er een backup gemaakt van de server. Kortom ook de kwaliteit speelt een belangrijke rol voor de hosting dan alleen de prijs.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.