Goedkope hosting !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan iemand die prijzen even plaatsen, .docs zijn hier niet te openen :).

Thx.

van de eerst link kan het niet want is tabel van de tweede

Servicez.org Hosting biedt een uitgebreid aantal pakketten aan, zodat u het juiste pakket voor uw benodigdheden vindt en u niet meer betaald dan nodig is.
Mocht u toch net iets meer nodig hebben dan kan u gebruik maken van de aanwezige 'upgrades'.
Kijk hier onder voor alle pakketten of klik hier zodat u de verschillen tussen alle pakketten overzichtelijk in een tabel kunt zien.

- Shell Hosting -

Shell Basic:

Het is niet mogelijk om naar IRCnet te connecten.

- Shell account
- FTP toegang
- 2 Background tasks
- 4 vhosts
- Website met PHP4 support
- 25 MB schijfruimte
- Onbeperkte e-mail aliases (i.c.m DNS hosting)
- 500 Megabyte dataverkeer per maand
- Servicez.org subdomain (user.servicez.org)
- Uitgebreide statistieken van de website(s) (elk uur geupdate)
- Gratis support via email, forum of IRC
- 100 Mbit uncapped

€ 5 per maand.

Shell Medium:

- Shell account
- FTP toegang
- 4 Background tasks
- 12 vhosts
- 50 MB Schijfruimte
- 1 Gigabyte dataverkeer per maand
- 100 Mbit uncapped

€ 7,5 per maand.

Shell Plus:

- Shell account
- Eigen ip adres met een reversed dns host waarmee je op IRC kunt.
- De mogelijkheid een IRCd te draaien (Op normale poorten, op je eigen IP, gratis installatie)
- FTP toegang
- 6 Background tasks
- Toegang tot alle aanwezige PUBLIC-vhosts
- 100 MB schijfruimte
- 1 Gigabyte dataverkeer per maand
- 100 Mbit uncapped

€ 11 per maand.

- Webhosting -

Webhosting Light:

- FTP toegang
- Website met PHP4 Support
- 15 MB schijfruimte
- 500 MB dataverkeer per maand
- E-mail adres (user@servicez.org)
- 100Mbit uncapped

€ 4 per maand.

Webhosting Basic:

- FTP toegang
- 25 MB schijfruimte
- 1 MySQL database
- 1 GB dataverkeer per maand
- 100Mbit uncapped

€ 5 per maand.

Webhosting Medium:

- FTP toegang
- 50 MB schijfruimte
- 2 MySQL databases
- 1,5 GB dataverkeer per maand
- 100Mbit uncapped

€ 6 per maand.

Webhosting Plus:

- FTP toegang
- 100 MB schijfruimte
- 2 MySQL databases
- 2 GB dataverkeer per maand
- 100Mbit uncapped

€ 7 per maand.

Webhosting Plus Extra:

Het WebHosting Plus Extra pakket bevat alle onderdelen van WebHosting Plus met als extra een domein voor 30 euro per jaar en DNS hosting met de mogelijkheid om onbeperkte subdomains / email aliases aan te maken.

€ 9 per maand.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door blaataap

Maar goed de beste betaalde hosts op een rij:
Je bedoelt dat jij dat vindt, het is maar namelijk wat je van een host verwacht.

Geplaatst door headout

Je bedoelt dat jij dat vindt, het is maar namelijk wat je van een host verwacht.

Ja... maar over het algemeen kan ik je garanderen dat deze hosts het beste zijn...

Geplaatst door blaataap

Ja... maar over het algemeen kan ik je garanderen dat deze hosts het beste zijn...

Dan hoop ik dat ze je goed betalen voor die onzin want dit is dus echt niet waar!
Ten eerste zijn die eerste twee hosts die een server in de VS hebben staan, want onacceptabel is als je je site (gericht op Nederlanders) snel wilt laten draaien.

Deheeg.nl kan ik niks over zeggen, behalve dat ze snel reageren op pre-sales vragen.

Zoals headout al zei, het is wat je van een host verwacht. Als je een bijna perfecte host wilt hebben (in de VS dan), ga je naar RackSpace , die lui hebben goed door hoe het werkt. Maar de kwaliteit heeft zijn prijs, dus niet voor iedereen geschikt. Dus er bestaat geen perfecte host, net als dat er geen perfecte mens bestaat...

Geplaatst door gigex-hosting
Leuke prijzen, maar wij zijn goedkoper.
http://www.citus.nl/shared/overzicht.html

Leuk voor je, maar prijs zegt niet alles! Zeker niet omdat jouw server in de VS bij RackShack.net staat en de Helpmij Hosting via WideXS in Nederland gaat.

Daarnaast is het hoogst irritant dat als ik zoek in jouw profiel op je laatste berichten dat ik alleen maar berichten tegenkom die je eigen hut promoten. Nu is dat heel gezellig op andere fora, maar deze promotie is commercieel van aard en dient dus ook alszijnde reclame betaald te worden. Maar daar ben je al meerdere malen toe gemaand.
En het enige wat ik je zie promoten is je prijs, terwijl mij dat persoonlijk geen ene **** kan schelen als de kwaliteit maar goed is. En ik weet dat er veel mensen zijn die hun site niet op een VS server gaan plaatsen vanwege de tragere verbinding die dit oplevert.

En als we gaan kijken naar jouw "soort" markt (niet negatief, ik bedoel gewoon de grote poel van RackShack-server hosts) ben je eigenlijk gewoon duur :D. Temeer vanwege het feit dat je bij RackShack 99 dollar p/m betaalt voor 400 GB aan traffic.
Dus een ***lig kwartje per GB. Dan is die 2 euro per GB van jou nog hoog. Kortom, blijf in je eigen league en je krijgt mij niet op je nek, maar probeer NL hosts te beconcurreren met je prijzen want dat staat niet in verhouding...!

Goedkoop is leuk... maar de kwaliteit dan?

Iedereen heeft het over goedkope hosting. Is leuk maar niemand heeft het over de kwaliteit.

-Hoe zit het met de server zelf kwa hardware?
-Wat is er allemaal geregeld als de stroom uitvalt is er dan noodstroom?
-Worden er wel backups gemaakt als de harddisk ermee stopt?
-Hoesnel kan de beheerder van de server erbij als er iets aan de hand is?
-Hoe zijn ze met het bijhouden van de update's van het software?
-Hoe snel is het netwerk?
-Hoeveel aansluitingen zijn er aan het netwerk voor als er een knooppunt uitvalt?
-Hoeveel doorverkoop is er? dus als er een probleem is hoeveel partijen moet het probleem langs voordat het opgelost is, oftwel hoe is en hoe snel is de support?
-Bij doorverkoop, wat als de doorverkoper de rekening niet betaald? dan wordt je website onbereikbaar gemaakt, wat dan?
-Waar staat de server? Vaak in het buitenland

Dit zijn allemaal punten waar de meeste mensen niet aan denken. Toch zijn deze punten behoorlijk belangrijk. Nu probeer ik me zelf niet te verkopen met dit bericht maar ik voldoe dus aan al deze punten en ben daarom volgens andere duur. Maar wat wil je? al deze voorzieningen kosten geld. Grote klanten kunnen geen problemen gebruiken. Een site is tenslote ervoor om je bedrijf te promoten of je producten te verkopen. Ik denk dat hier de meeste gebruikers kwa site gewoon voor de lol hebben dus zal het niet een ramp zijn als je site iets overkomt van een van de boven genoemde problemen.

Toch wil ik jullie dan ook vertellen wat ik dan voor product heb:

Het 10MB pakket kost 100 euro EX BTW per jaar

Een NL domeinnaam
10MB schijfruimte
1Gig Dataverkeer per maand
5 POP3 mailboxen
onbeperkt mail aliassen
10 Subdomeinen
Auto responders
Mailinglists
Frontpage Extenties
FTP / SSH2 toegang
Dagelijkse statistieken
1 MySQL database
Webbased E-mail
Ondersteuning voor ASP / PHP / CGI
Eigen errordocumenten
Beheer via webbrowser
Beveiligde directory’s
SSI Mogelijk

Kwa dataverkeer doen we nou ook niet echt moeilijk, zit je er een 100MB er over heen... prima geen punt we sturen niet nog eens een extra rekening. Onze server staat aangesloten met een 100Mbit verbinding aan het netwerk. Het netwerk staat weer aangesloten aan net internet met 4X 100Mbit verbindingen voor als er een knooppunt uitvalt. Elke dag wordt er een backup gemaakt van de server. Kortom ook de kwaliteit speelt een belangrijke rol voor de hosting dan alleen de prijs.

Re: Goedkoop is leuk... maar de kwaliteit dan?

Geplaatst door jos-willem
Iedereen heeft het over goedkope hosting. Is leuk maar niemand heeft het over de kwaliteit.

-Hoe zit het met de server zelf kwa hardware?
-Wat is er allemaal geregeld als de stroom uitvalt is er dan noodstroom?
-Worden er wel backups gemaakt als de harddisk ermee stopt?
-Hoesnel kan de beheerder van de server erbij als er iets aan de hand is?
-Hoe zijn ze met het bijhouden van de update's van het software?
-Hoe snel is het netwerk?
-Hoeveel aansluitingen zijn er aan het netwerk voor als er een knooppunt uitvalt?
-Hoeveel doorverkoop is er? dus als er een probleem is hoeveel partijen moet het probleem langs voordat het opgelost is, oftwel hoe is en hoe snel is de support?
-Bij doorverkoop, wat als de doorverkoper de rekening niet betaald? dan wordt je website onbereikbaar gemaakt, wat dan?
-Waar staat de server? Vaak in het buitenland

Dit zijn allemaal punten waar de meeste mensen niet aan denken. Toch zijn deze punten behoorlijk belangrijk. Nu probeer ik me zelf niet te verkopen met dit bericht maar ik voldoe dus aan al deze punten en ben daarom volgens andere duur. Maar wat wil je? al deze voorzieningen kosten geld. Grote klanten kunnen geen problemen gebruiken. Een site is tenslote ervoor om je bedrijf te promoten of je producten te verkopen. Ik denk dat hier de meeste gebruikers kwa site gewoon voor de lol hebben dus zal het niet een ramp zijn als je site iets overkomt van een van de boven genoemde problemen.

Toch wil ik jullie dan ook vertellen wat ik dan voor product heb:

Het 10MB pakket kost 100 euro EX BTW per jaar

Een NL domeinnaam
10MB schijfruimte
1Gig Dataverkeer per maand
5 POP3 mailboxen
onbeperkt mail aliassen
10 Subdomeinen
Auto responders
Mailinglists
Frontpage Extenties
FTP / SSH2 toegang
Dagelijkse statistieken
1 MySQL database
Webbased E-mail
Ondersteuning voor ASP / PHP / CGI
Eigen errordocumenten
Beheer via webbrowser
Beveiligde directory’s
SSI Mogelijk

Kwa dataverkeer doen we nou ook niet echt moeilijk, zit je er een 100MB er over heen... prima geen punt we sturen niet nog eens een extra rekening. Onze server staat aangesloten met een 100Mbit verbinding aan het netwerk. Het netwerk staat weer aangesloten aan net internet met 4X 100Mbit verbindingen voor als er een knooppunt uitvalt. Elke dag wordt er een backup gemaakt van de server. Kortom ook de kwaliteit speelt een belangrijke rol voor de hosting dan alleen de prijs.

Ben je nou reclame aan het maken?

Nee

Nee... Als ik reclame wil maken dan had ik wel m website adres neergezet.....
Dat ik het overzicht laat zien van een pakket dat is ter voorbeeld wat zogenaamd duur zou moeten wezen volgens een hoop leeken onder ons en ik probeer hiermee te zeggen waardoor een bepaalde prijs ontstaat. Toen ik nog geen eigen bedrijf was en geen server had ben ik hiermee de mist in gegaan. Het goedkope was mooi duurkoop....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan