Goedkope laptop en GOEDE videokaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter Zwen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Optimale systeem eisen van 1 van de genoemde games ;

Crysis 2
System Requirements

GD Hardware Rating

Diff

Intel Processor

Core 2 Duo E6750 2.66GHz

Login to compare your CPU

AMD Processor

Athlon II X2 245e

Nvidia Graphics Card

GeForce GTX 280

Login to compare your GFX Card

ATI Graphics Card

Radeon HD 4870

RAM (Memory)

3 GB

Hard Disk Space

9 GB

Direct X

9

En toen werden we weer serieus / kwamen we weer met beide benen op mother earth ?

Laatst bewerkt:
@firest0rm: dat wel maar gezien zijn budget en dat hij cod bo wilt spelen is dit zijn enigste keuze,
trouwens als je op low speelt met wel de resolutie van het scherm (dus niet lager zetten)
heb je nog wel een goed beeld van het spel.

@gast0225 : kom op denk je nou dat ik zit te liegen?
hier zit ik gta iv te spelen met med settings: http://www.youtube.com/watch?v=ybzm7tD83l4
moet ik nou van elk spel een vid maken dat jij het gelooft?
ik ben gewoon serieus bezig en als je me niet gelooft...
dan geloof je me toch niet?

Laatst bewerkt:
oh heeeeeel erg bedankt mij vraag is hierbij opgelost ik ga hem kopen nogmaals bedankt

dus als ik hem koop en hij is er en ik start hem op kan ik dan gewoon gelijk cod bo fs spelen of moet ik nog iets doen?

Laatst bewerkt:
@gast0225 : kom op denk je nou dat ik zit te liegen?
hier zit ik gta iv te spelen met med settings: http://www.youtube.com/watch?v=ybzm7tD83l4
moet ik nou van elk spel een vid maken dat jij het gelooft?
ik ben gewoon serieus bezig en als je me niet gelooft...
dan geloof je me toch niet?
Nee, dat denk ik niet maar, als fabrikanten iets schrijven en zéker als het om systeemeisen gaat, dan is dat een feit. Tel daarbij op dat fabrikanten van nature de neiging hebben het e.e.a. rooskleuriger voor te stellen dan het in werkelijkheid is.
Daarnaast zijn subjectieve waarnemingen ook érg belangrijk. Wat de één als goed ervaart, ervaart een ander als matig.
Samengevat: jouw waarneming is een subjectieve, de fabrikant opgave van de specs een objectieve, met ook daarin een zekere mate van subjetiviteit want een fabrikant probeer altijd zo gunstig mogelijk de specs te vermelden met als doel zoveel games te verkopen.

Feit is dat met genoemde systeemspecificaties iig geval de game die ik beschreef (en zéker de -kennelijk- in 2011 uitkomende opvolger NOOIT 100% gespeeld zullen kunnen gaan worden met hardware volgens het beschikbare budget.

Ingewikkelder als dit is het simpelweg niet.

Een ander argument wellicht? Ik ken iemand die Anno???? (jaartal weet ik even niet) heeft aangeschaft op een machine die nét aan zit qua specs. Het starten van de game gaat prima, vloeiende beelden en een goed verlopende RTS, echter, wanneer de 'gemeenschap' begint te groeien omdat hij zo goed speelt (veel gebouwen en veel inwoners) dan houdt het op en is spelen voor hem een ramp.

Jij moet je dus wat mij betreft niet op je integriteit aangevallen voelen, maar meer dat er een beroep op je realiteitszin wordt gedaan.

Mogelijk last but not least : je schrijft zelf al dat je 'slechts' medium settings speelt. Dat zegt toch al genoeg?

Laatst bewerkt:
dus ff samenvattent hij is niet goed genoeg? of wel?

dus kan het black ops first strike & crysis 2 aan of niet?

Als je zijn en mijn berichten GOED leest dan moet het je toch zo langzamerhand wel duidelijk zijn. Spelen en spelen = niet gelijk.

hoebedoel je spelen en spelen 2 spelletjes tegelijk?

voor gast0225 is spelen: op ultra high en met de allerhoogste frame rate :D
en ik vindt spelen al als je een spel op low/medium met +/- 25 fps speelt...

en Zwen doe eens een beetje rustig...

Laatst bewerkt:
ik ga hem kopen en ik ga spelletjes spelen en srry maar als ik hem koop moet ik dan nog wat doen voordat ik spelletjes kan spellen bijvoorbeeld instellingen veranderen?

nee, hoeft niet.
met toshiba komen er wel veel standaard programma's en die zou ik wel uitschakelen ;)

nou ik heb hem gekocht moet ik programma's uitschakelen om die spelletjes te spelen of niet als het beter voor de laptop is welke programma's dan en hoe?

TOSHIBA Bulletin Board, TOSHIBA Camera, TOSHIBA Disc Creator, TOSHIBA ReelTime, TOSHIBA TEco en TOSHIBA TEMPRO...
volgens mij staan ze allemaal aan en gaan ze automatisch aan bij opstarten, dat moet je ff uitvogelen voor elke progje.

als die programma's zijn uitgeschakeld kan ik dan crysis 2 of call of duty black ops first strike gaan spelen?

hij is uitverkocht dus nu koop ik een HP G62-B60SD kan het hier ook mee?
betere videokaart maar ik heb op http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ een test gedaan en alles was goed behalve de processor kan ik alsnog het spel spelen of niet?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan