Goedkope Playstation 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Beste mensen,

Ik wil een PS3 kopen maar ik vind €300 euro een beetje duur!. Ik zit te denken aan 250 euro ofzo.
Maar overal zijn ze rond de 300 euro. Kent iemand een site waar ze veel goedkoper zijn? Maar wel betrouwbaar?
Ik hoor het graag!.

Ja ik zie het, en het bedrijf Chear is dat een beetje vertrouwelijk? Niet dat ik via iDeal betaal en dat ik vervolgens niks binnen krijg? Heeft iemand hier toevallig ervaring met Chear?

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi!, Ik heb er eentje besteld bij Chear! :thumb:
Alleen heb ik nog even een vraagje over de PS3 zelf, Kun je in het menu ook 2 accounts aanmaken? Want ik en mijn zus gaan de PS3 samen gebruiken dus wil ik graag mijn savegames zelf behouden en die van haar ook maar dan apart per account snapje?. Ook wil ik een eigen Online username en zij wil ook een eigen online username. Kunnen deze dingen allemaal gescheiden of niet?

Jep, dat kan :)

En hoe zit dat als ik hem nou gewoon met de bijgeleverde kabel aansluit (geen HDMI dus) behoud ik dan nog wel mooi scherp beeld? Ik heb GTA4 erbij genomen dus wil ik wel even weten of dat echt veel verschil maakt.
Mijn tv is zelf wel Full HD dus denk je dat ik het verschil kan zien tussen HDMI en gewoon de bijgeleverde kabel?

Geen idee, ik heb er direct een HDMI-kabel bij gedaan.

Lijkt mij dat je wel verschil zult merken.

En als ik een HDMI kabel koop waar moet ik dan op letten of die goed is ja of nee? ik wil wel optimaal beeld hebben als ik aan het gamen ben op mijn full hd tv. Ik wil graag niet meer als 30 euro voor een HDMI kabel uitgeven. Heb ik dan een goeie optimale HDMI kabel of niet? P.S. het zou fijn zijn als iemand een link doorstuurde wat een goeie hdmi kabel is want heb er weinig verstand van!.

Echt veel kwaliteitsverlies in een korte kabel (1,5 tot 2 meter) zul je niet hebben.

Een dure HDMI-kabel kopen is onzin, dus eentje van €15,- is ook prima.
Of via China wat laten overvliegen ;)

Die kabel doet het vast ook wel, maar ze zijn er wel goedkoper.

Heb laatst uit Hong Kong 5 HDMI-kabels van 1,5 meter besteld. $3,78 per stuk dus zeg maar €3,- stuk.

Tot nu toe eentje getest maar geen verschil merkbaar met een van €30,-

Ik ga er vandaag denk ik eentje halen bij free record shop in amsterdam. Maar vanaf hoeveel meter HDMI kabel krijg je kwaliteits verlies?

Volgens mij moet dat nogal wat meter zijn.

Gister een 5 meter kabel gebruikt en geen verlies merkbaar, in ieder geval niet met beeld.
Audio ging niet via die kabel (Ondersteunt mijn MacBook Pro niet :evil:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan