Goedkope provider gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterretsiM

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Mijn ouders willen internet. Op zich natuurlijk niet moeilijk, maar ze zijn ieder jaar 6 maanden van huis. Voor iedere maand abonnement betalen ze dus in feite 2 maanden. Ze zoeken dus een goedkope provider. Ze zullen het voornamelijk gebruiken om een beetje te surfen en wat mail te versturen, dus een gigantische bandbreedte hebben ze niet nodig. Wie heeft er tips? Alvast hartelijk bedankt (ook namens mijn ouders natuurlijk :D ).

Ja zoiets ken ik , Mijn ouders ook 6 tot7 mnd op de camping
Die hebben Direct Internet van KPN met een gratis abonnement bij Wanadoo en zijn z"n 5 Eurie per maand kwijt aan tikken

Weet je ook hoeveel tijd ze ongeveer "on-line" zijn ?

Ik vermoed dat ze niet zoveel online zullen zijn. Hooguit om wat dingen op te zoeken en wat mail op te halen en te versturen. Gewoon internet via de telefoonlijn zou waarschijnlijk het goedkoopst zijn, maar ze zijn er nogal huiverig voor om telefonisch niet bereikbaar te zijn.

Ik heb nog eens met mijn ouders gesproken, en internetten via de telefoon vinden ze toch niet zo´n gigantisch probleem meer. Dus ik heb wat zitten speuren, en wat abbo´s gevonden. Daar zit ook Zonnet bij. Alleen bij het doornemen van de algemene voorwaarden vind ik dat als de verbinding 40 dagen niet gebruikt wordt, de hele boel gecancelled en gewist wordt! Is dit normaal? Ik heb hier nl nog nooit van gehoord. Het staat ook niet bij de gewone specs, maar alleen in de algemene voorwaarden. Dat zou lekker zijn... Ben je door omstandigheden een poos niet thuis, heb je geen internet meer! En dat geldt voor alle Zonnet diensten. Kan iemand mij hier meer over vertellen? En uiteraard zijn tips nog steeds welkom.

Sorry, was een aantal dagen niet in de gelegenheid om te reageren. Heb idd al gekeken naar tijdsurfen. Qua prijs weet ik niet zeker of dat wel interessant is voor mn ouders. Ik weet namelijk niet hoeveel ze zullen surfen e.d. Lijkt me dan handiger voor ze om zo goedkoop mogelijk te beginnen. Blijkt dan later hoeveel ze surfen, kunnen we kijken wat dan het beste alternatief is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan