goedkope tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij is deze uitverkocht:o maar is deze niet gelijk aan die van bart smit ze lijken veel op elkaar

Bij intereoys wel maar als je die wil koop je hem toch.
lees dit toch:
selectie:

Tablet PC 7 Inch
99.99 199.99
Uitverkocht
576589 leeftijd: Vanaf 8 jaar

Let op: Dit artikel is op dit moment niet via onze webshop te bestellen. Mogelijk is het beschikbaar in één van onze winkels

Ik heb deze tablet ook gekocht (Van Bart Smit) Alleen zou ik graag ook een nieuwere Android erop willen gooien. Aangezien ik dus niets kan meepakken van de market app die erop staat ook omdat het niet de orig. Market App is en kan die app nergens vinden. Verder is het een mooi apparaatje en werkt zoals het hoort xD

Ik heb al een market app geprobeerd (Originele) was versie 2.3.6 en kon hem gewoon installeren, maar opstarten ging niet, scherm werd even wit en toen kreeg ik de desktop weer. Weet niet welke versie dit is en of deze wel werkt :)

Deze doet precies hetzelfde en ik kan/mag niet de oude app market niet verwijderen.

Laatst bewerkt:
Hmm meeste files zijn weliswaar hetzelfde, maar kvertrouw ze niet helemaal. Ik probeer er 1tje en als die ook niet werkt, ben ik bang dat ik gewoon pech heb en met een oude market moet werken. Helaas kan ik dus ook niet Flash Player installeren dan aangezien er std Flash Player 10.1 Evaluatieversie op stond. Kweet niet hoe ik het zou moeten doen en als het kan, maar kzou zeker over willen stappen naar 2.3 sinds ik gelezen heb op sommige websites, dat 2.2 niet echt geschikt is voor Tablets :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan