Goedkope upgradebare pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

armagedo0

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2007
Ik wil een goedkoop pc'tje kopen die ik later nog kan upgraden met meer RAM en een videokaart.
Ik heb al de onderdelen uitgekozen maar zou graag een second opinion hebben.
De site die bij de onderdelen staat is van een plaatselijk pc winkeltje waar ik zeer tevreden over ben maar als je denkt dat het (in België - Vlaams Brabant) goedkoper te krijgen is zou ik dat graag weten.

• Case XGear Midi 400W [link]
  • GIGA-BYTE GA-MA78LMT-US2H Motherboard [link]
  • ATHLON II X4 635 [link]
  • KINGSTON 2GB 1066MHz DDR3 [link]

Bedankt :D

Laatst bewerkt:
Hallo...

blijf ten eerste van x-gear af...
Dit wil je echt niet hebben qua kwaliteit.En al helemaal niet als je nog wilt upgraden.

videokaart??(en daarmee bedoel ik of je al een idee hebt en wat je er mee wilt.)
dit is idd een budget systeem btw.

Laatst bewerkt:
Idd.
Zou een zwaardere voeding nemen van een betere merk.
Geen vermelding van je aan te schaffen graka, zeker niet onbelangrijk in combi met je voeding.
Zou je geheugen naar 4gb opschroeven. Neem aan dat je win7 gaat gebruiken.

Denk dat je beter direct kan gaan beginnen met een behoorlijk basissysteem, later upgraden kan vaak uiteindelijk nog duurder uitvallen.

Ok, geen X-gear dan.
COOLERMASTER MINITOWER ELITE 342 [link]
DELUX ATX 420W [link]
Beter?
Als ik er een videokaart zou insteken moet dat echt niets speciaal zijn,
veel game ik niet maar het zou tof zijn eens online Modern warfare 1 of 2 tegen vrienden te spelen op medium settings.
Extra geheugen zal ik ook overwegen maar zou liever willen wachten tot ik wat meer geld heb om geheugen bij te steken.

EDIT: deze case lijkt me ook wel wat maar heeft miss een te zwakke voeding... AOpen Midi T ES45H [link]

Laatst bewerkt:
Ook de delux voeding wil je niet hebben.Voor een goede voeding a merk van 400-500w moet je richting de 50 euro's gaan denken.alles wat er onder zit kun je op voorhand al uitsluiten.

leesvoertje

Ok, bedankt voor de hulp iedereen.
Ik zal rekening houden met jullie advies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan