Goeie Computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justin128

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Hey,

Allright, ik heb een nieuwe computer nodig ;p Beeldscherm niet nodig. Mijn vraag is, weten jullie messchien een paar geschikte PC'S voor mij? Van bekende bedrijven zoals dixons, media markt fz. Pc moet de games die nu uit komen makkelijk aankunnen.
Zo goedkoop mogelijk. Iemand een goeie?

Greetings!:thumb:

Ik zeg ook niet dat ie die moet nemen..

Alleen dat hij geen standaard pc bij de mediamarkt ect. moet nemen om te gamen.
Zelf samen stellen / laten stellen is altijd veel goedkoper.

De i7 is misschien wel goedkoop, maar wat voor onderdelen zitten erin?
kwaliteit, low budget ect.

Maar de TS heeft nog geen budget ect. aangegeven

800 euro fz, gewoon zo goed en goedkoop mogelijk. Wat nog wel wat jaartjes me kan in de gaming.

Denk niet dat er low budget spullen in zit. Aangezien de 4870 600 watt nodig heeft kan hij moeilijk een slechte voeding erin zetten

euh een 4870 heeft al voldoende aan een A klasse 450W, dus ik weet niet hoe je bij de 600 komt.

maar zal wel ff kijken of er van 800,- iets gemaakt kan worden

Edit
Nee die I7 is toch het goedkoopst. Haal het niet eens met losse onderdelen.
Dus vraag me echt af wat erin zit. kwa merk mobo, voeding, geheugen,ect.

Laatst bewerkt:
Ik heb even een systeem in elkaar gezet.

Klik

Als het goed is ben ik niets vergeten en met dit systeem kan je echt een eind vooruit. met de i7 core processor en de ATI Kaart waarmee je later nog crossfire kan maken (meerdere videokaarten tegelijk gebruiken) dus dan koop je er gewoon een videokaart bij

euh een 4870 heeft al voldoende aan een A klasse 450W, dus ik weet niet hoe je bij de 600 komt.

maar zal wel ff kijken of er van 800,- iets gemaakt kan worden

Edit
Nee die I7 is toch het goedkoopst. Haal het niet eens met losse onderdelen.
Dus vraag me echt af wat erin zit. kwa merk mobo, voeding, geheugen,ect.

Op de site van ati wel maar bij de meeste producenten ( xfx,club 3d,asus) staat dat hij 600watt nodig heeft

Bij onze plaatselijke hobby pc winkel heb je ook een core i7. Er zit een geforce 9800 in mischien kan je hem later vervangen door een betere videokaart. Maar met de 9800 kan je de nieuwste games wel spelen.

http://www.jovocowebshop.nl/epages/61783759.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61783759/Products/%22JoVoCo%20Core%20i7%20aktie%20PC%22

Mischien even mailen en vragen welke voeding erin zit

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan