Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben op zoek naar een goeie gratis firewall.
Welke vinden jullie een degelijk firewall & waar kan je die downloaden?
Mijn standaard lijstje, keuze genoeg zou ik zeggen:
- Sygate Personal Firewall ( < heeft mijn voorkeur )
Sygate is dan wel overgenomen door Symantec, het is nog steeds een goede, lichte firewall.
Juist lichter dan beesten als Comodo of commerciële als McAfee of Norton.
En een firewall hoeft niet zoals een anti-virusprogramma of anti-spywareprogramma zo vaak geupdate te worden, er zijn geen nieuwe definities nodig of iets dergelijks.
Downloadlink.
Sygate is dan wel overgenomen door Symantec, het is nog steeds een goede, lichte firewall.
Juist lichter dan beesten als Comodo of commerciële als McAfee of Norton.
En een firewall hoeft niet zoals een anti-virusprogramma of anti-spywareprogramma zo vaak geupdate te worden, er zijn geen nieuwe definities nodig of iets dergelijks.
Downloadlink.
Daar ben ik het niet mee eens, probeer wat verder na te denken:
Waarvoor heeft een firewall, als die goed functioneert met het huidige besturingssysteem en de daarvoor bestemde updates, een update nodig? Een firewall kan je vergelijken met de douane. Die controleert ook inkomende en uitgaande goederen bijvoorbeeld. Een firewall controleert het internetverkeer. Daarvoor heb je in principe geen update voor nodig.
Behalve ( en nu komt de maar), als er door een update voor Windows Sygate niet meer goed werkt, of er nieuwe, betere methodes zijn om internetverkeer te controleren.
Zolang dat niet het geval is, vind ik een update ook niet echt nodig.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.