Goeie game muis (40-50)

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinnie185

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2011
Hallo,

ik ben op zoek naar een game muis rond de 40, maximaal 50. Het mag natuurlijk goedkoper. Ik weet niet zo veel van muizen, maar ik zou het toch fijn vinden als hij 2 knopjes aan de zijkant heeft(bij de duim). En dat hij lekker in de hand ligt.
Ik weet niet het verschil tussen draadloos en met draad maar ik heb gehoord dat met draad beter is...

alvast dankjewel :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Topmuis, zelf lang gehad tot ik razer naga EPIC aanschafte.

zit ook erg mooie software bij, die veel opties heeft zoals:

• kleur instellen
    x-y as instellen

ook kan je het gewicht van de muis aanpassen door de gewichtjes eruit te halen

55 euro :cool:

*klikje*

Logitech gaming series is een aanrader als je van zwaardere muizen houd. Razor heeft ook een aantal goede muizen, maar die zijn vaak lichter en sommige series hebben kuren.

Hallo,

Bedankt voor jullie reacties.
@mastermindzh oke dankjewel, hij ziet er goed en fijn uit. Waarschijnlijk wordt hem @wampier bedankt. Ja ik was al aan het kijken naar logitech muizen, ze zien er fijn uit maar ook best duur (vind ik )

houd er wel rekening mee dat als veel gamed je de muis uren vast hebt. Ik heb zelf vaak snel last van muizen in de vorm van die coolermaster. Mijn duim kan namelijk niet makkelijk bij die knoppen en dan kom je met je pink in de knel en beweeg je de muis elke keer als je een duimknop gebruikt. Zeer irritant bij FPS e.d. Probeer dus, als het kan, altijd even de muis.

Hallo,

@wampier dat is ook 1 van de redenen dat ik een goeie muis nodig heb
Dus ik ga hem waarschijnlijk ook in winkel halen
@newbcake dankjewel voor je suggestie, die is inderdaad goedkoper

Mensen bedankt voor al jullie reacties ik ga hoogst waar schijnlijk de G400 bestellen

Gr. Vinnie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan