goeie hosting?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ballengerard

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2009
Berichten
2
Hallo,

ik ben op zoek naar een goede host om mijn website te laten draaien. Momenteel betaal ik 30 euro per jaar voor 100mb en 5gb traffic.

Ik ben vrij tevreden van deze host, maar als ik eens rondkijk zijn er blijkbaar wel goedkopere alternatieven. Ik ken er niks van en vraag me af wat de beste koop is:

webcreating.be
25 euro
1gb webruimte
50gb traffic

fatcow
44 dollar eerste jaar/88 dollar daarna
unlim. webruimte
unlim. traffic
Web Hosting by FatCow - Affordable & E-Commerce Enabled

gethost.nl
0,99 per maand
250mb webruimte
unlim. traffic

wat vinden jullie van deze hosts?
hebben jullie nog goeie alternatieven?

extra vragen:

- mijn site is nu DWARS DOOR AMERIKA Die gebruikt denk ik php om mijn foto's op te zetten. Ik moet die site dus laten draaien via mijn host.

- Moet ik er op letten dat mijn host in de buurt van belgië ligt? of maakt dat uiteindelijk niet echt veel uit qua snelheid?

- kan ik best mijn nieuwe domeinnaam bij de host bestellen of beter ergens anders laten registreren? En waar dan?

Voila, hopelijk kan iemand mij de bomen door het bos laten zien.

groet,
ballengerard
 
dit hangt ook af van hoeveel webruimte/dataverkeer je nodig denkt te hebben,... heb je een drukbezochte internationale site is fatcow wel goed voor je... is het alleen in je eigen taal, en heb je niet zoveel bezoekers en gebruik je weinig ruimte kan je wel die van een euro nemen...

als je server in belgie ligt zal dat iets sneller zijn voor de belgische gebruikers
 
Hoeveel webruimte gebruik je nu?
En hoeveel dataverkeer gebruik je nu?

Als je dat goed weet van je site, dan kan je denken over een ander hosting pakket.
Als jij maar 100MB aan ruimte nodig hebt, dan is die van €0,99 cent goed.

Zelf zit ik al meer dan 1,5 jaar bij WebreusBV www.webreus.nl

Joep
 
Ik heb al enkele keren over de 100mb gezeten.

Nu, het is niet voor deze website, maar voor een nieuwe gelijkaardige website dat ik de vraag heb gesteld. Ik wil de foto's op dezelfde manier presenteren.

Weet je wat de voor-nadelen van gethost.nl tegenover webreus zijn?

En heeft iemand weet van de beste hostings op dit moment? (voor mij zijn goedkoop en eerlijk de belangrijkste criteria)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan