Goeie Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

ismailtar

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2010
Hoi allemaal
Ik ben van plan een nieuwe laptop te kopen
Ik wil er graag eentje met een goeie processor en videokaart.
Word wel wat gebruikt om te gamen maar ook voor huiswerk enzo.
Het moet veel downloaden aankunnen.

Graag iets in de prijscategorie van ong 700 euro
Zelf samenstellen mag natuurlijk ook

Topic opgeschoond.

Als leden niet de juiste "hulp" kunnen bieden dan graag uit topis blijven.

Laatst bewerkt:
Nemen die handel die Paranoid voorstelde :D
zul je geen spijt van krijgen...

de tweede is wel een 17 inch,
maar voor games maakt het nou niet uit of je een i5 of een i7 hebt...
maar het is wel in het algemeen sneller natuurlijk maar das je eigen keuze voor 30 euro ;)

ik wist dat iemand dit zou gaan ontkennen...
maar kijk maar eens naar forums.... zul je acer wel in 50 procent van de topics zien
of kijk eens naar radar of zo... er zijn zat mensen met problemen vooral met reparaties...
ik zou het niet proberen ook al zijn ze zo goedkoop
zoals ze zeggen goedkoop=duurkoop :p

maar als jij het zo graag wilt... eigen keuze...

Mod edit

Leuk zo'n uitspraak maar dan wel met argumenten komen.Marcel96 geeft tenminste nog tegen-argumenten.

ik zei toch dat het lekker goedkoop was?

maar verder, ik heb al jaren een Acer laptop, werkt perfect heb hem al wel 2 keer terug moeten zetten omdat ik het zelf een beetje verpest had (dit ging echter geweldig vanwege de voorgeïnstalleerde software) en heb nu een Acer desktop, vor zover ook super!

Dat moet je dan be-argumenteren.Nu geef je tenminste wel een argument.Al is die dan alleen gebasseerd op je eigen ervaring.
Iets roepen is prima maar dan wel met onderbouwing aub.;)

Case closed.

Persoonlijk vind ik wel dat acer een redelijke service heeft

Acer :( Vertonen vaak hitte problemen, plastic is vaak niet bestand tegen veel reizen en de service is barslecht. Ja, het is goedkoop maar goedkoop is duurkoop.

Ga gewoon voor één van de voor mij voorgestelde laptops, zijn zeer goed in prijs/kwaliteit verhouding en hebben een i7 processor wat toch duidelijk verschil levert ten opzichte van de i5.

@marcell Bij desktop maakt het inderdaad niet veel uit aangezien daar een i5 al een quadcore is, maar bij laptops is de i5 een dualcore. Dus is het verstandiger om voor een i7 te gaan aangezien deze veel beter presteert dan de i5. klik, de i7 scoort maar liefst 3000 punten meer dan de i5 en dat voor maar 30 euro extra :O

Dankjullie wel allemaal
Ik ga voor RonaldBeintema's keuze van 17 inch
Lekker snel met zn i7 processor en zn goeie videokaart
Ik wil iedereen bedanken voor zijn hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan