Goeie monitor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dyonko1

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2009
Berichten
121
Is dit een goeie monitor? https://www.4launch.nl/shop/get/p-18#p-4-productid-057947

En dan er een vraag over: er staat Afmetingen(bxhxd): 509x206x431mm oftewel 50,9 cm breed. en 20,6 cm hoog en 43,1 cm dik.

Nu daar een vraag over over die hoogte is dat niet te laag klopt dat wel? want 20,6 cm hoog dan is best wel klein. Dus krijg ik nu een breden monitor die in hoogte klein is? Want ik kan me 20cm bijna niet voorstellen.

En de dikte is 43 cm WTF dat kan niet het is toch een plat scherm???

Hij komt aangesloten op een samengestelde pc met windows 7.

Samenstelling zien? Vraag het dan even :)
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

de dikte is 43 cm maar daar zullen ze de voet wel mee bedoelen.

modag
 
Bedankt voor je snelle reactie.

Het zou kunnen dat het het voetstuk is maar die hoogte dan klopt dat? want ik vind dat best laag. En nog iets is dit een goeie monitor

Edit: Er staat ook een plaatje daar maar daar is dat voetstuk echt niet 40 cm dik. En daar zie je ook echt dat het hoger is dan 20cm. Wat ik denk is dat de dikte 20cm is en de hoogte 40cm dus andersom. Dus hebben ze het misschien perongeluk doorelkaar gehaalt?
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Je hebt met digitale ingang een wat beter beeld of je dat ziet het zou wel moeten.

Modag
 
dus hij is niet zo goed??? Omdat hij geen digitale ingang heeft. Sorry dat ik zo veel vraag kheb niet veel verstand van monitoren.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Wil ik niet zeggen maar in principe zijn de met digitale aansluiting wat beter maar hangt dan ook weer wat andere prijskaartje aan.

Modag
 
Hoi,

Ja deze heeft een digitale ingang maar welke videokaart heb je als ik vragen mag.

Modag
 
Hoi,

Nee in dit geval niet dacht dat het gat wat groter was succes met de aankoop en veel kijkplezier:thumb::thumb:.

Modag
 
Nog een laatste vraag die monitor van €140,- ik neem aan dat hij goed is maar is er een betere met ongeveer hetzelfde geld? wel 22''
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan