Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hallo
ik heb er ene van thrustmaster http://www.thrustmaster.com/product.aspx?ProductID=82&PlatformID=5
deze dus :d, en ben er heel tevreden van, ik gebruik hem ook voor need for speed en vind hem echt goe.
heb er rond de 30 euro voor betaald, in de mediamarkt.
Let wel op dat GTA 4 nog wat problemen met controllers. Sterker nog: er is alleen ondersteuning voor de xbox-controller.
Er zijn wel workarounds op internet waarmee je van jouw eigen controller een viirtuele xbox-controller kan maken (maar das vrij lastig).
Was ik na 3 uur installeren eindelijk zover dat ik kon spelen, voordat ik erachter kwam dat mijn controller alleen via zo'n omweg aan de praat te helpen is.
Ik ben blij dat ik em gedownload bent: Het is een schande dat een bedrijf zo'n wanproduct op de markt zet:
1. verplicht een rockstar-big-brother-registratie
2. verplicht een microsoft live-account (en dan heb je er een en dan werkt het niet)
3. geen ondersteuning voor normale controllers
4. allerlei bugs.
(zo ff mijn frustratie kwijt)
strange,
had ik geen problemen mee, gewoon inpluggen, instellen en gamen :d
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.