Goeie Spambuster?

Status
Niet open voor verdere reacties.

superjude7

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2003
Hee allen,

Weet iemand een goede Spambuster? Ik had er één maar ben vergeten hoe die heette. Je hoefde er niets voor in te stellen, alles ging automatisch, ik had gewoon een extra map in Outlook die zei 'Spam' en alle rotzooi eruit viste. Wie-o-wie?

Dank!
Jude

Dat was m niet nee. T was echt een extra folder 'in' Outlook, je hoefde niet een extra programmaatje te openen om te zien of er spam was of niet, je zag het direct in de 'Spam'-folder. Ideaal.
Ben jij tevreden over Spampal? Voordelen/ nadelen?

Gr,
Jude

Volgens mij is dat hem wel hoor!
Want in mijn outlook heb ik daarvoor een apart postvakje gemaakt en dat heet Spam!
Hij plaatst de spam gelijk daarin en merk je niets van.
Ben erg tevreden ermee.

Ik vond het erg moeilijk om dit te maken en te installeren ,maar heb hele goede hulp gehad van modedrator Headout. Dus.........

http://www.spampal.org.uk/download.html

Als je een vaste internetverbinding hebt, raad ik spampal aan. Spampal werkt met door organisaties vastegestelde blacklisten. Je mail wordt gecheckt door het progje, en wanneer het progje denkt dat het spam is, wordt de subject titel veranderd: **SPAM** komt er dan te staan. Vervolgens maak je een simpele berichtregel in outlook (express) aan, die alle mail met het woord **SPAM** erin verplaatst naar een ander mapje.

Het enige wat jij moet doen is een paar instellingen aanpassen (Zie de faq van Spampal) en af en toe even het bewuste mapje controleren of spampal niet te streng is geweest. Dwz: er staat mail in die geen spam is.

//edit: linkje aangepast

Laatst bewerkt:
Mooi! :thumb:

En mocht het toch niet lukken: ask it! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan