Goeie tip? Of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, dat is nou het mooie van computers.
Zo had ik ook ooit eens een "discussie"met Buffy over Bootvis. Buffy zei dat bootvis geen enkele zin had en kwam ook met een link van MS waarin dat stond. Terwijl bij mij wel degelijk een tijdswinst met het opstarten werd geboekt en bij een andere Helpmijer ( James geloof ik) ook!
:rolleyes:

Die tijdwinst haal je volgens mij alleen maar zolang je na gebruik van bootvis geen software meer installeert die ook mee opstart met windows... en die 6 seconden die je er evt mee wint zijn ook niet bepaald de moeite waard :D

Klopt, de tijdswinst is niet dat je zegt heel veel. Bij mij geloof ik iets van 8 a 9 seconden maar toch! Op de MS site word gezegd dat het helemaal niks uitmaakt en dat vind ik dus raar.

Ik had ook tijdwinst!:cool:. Ook niet super veel. Maar toch.

Werkt toch!

@ ikself
Kan zijn dat er niets aan de hand is, maar als regedit alleen nog wil met regedit.exe is het 9 van de 10 keer iets wat je niet op je computer wil hebben. Als de virus/spywarescan niets oplevert dan kun je hiermee je registry editor repareren.

Hmm wil ook niet echt werken. :confused:

Geplaatst door Raymond Bos
Klopt, de tijdswinst is niet dat je zegt heel veel. Bij mij geloof ik iets van 8 a 9 seconden maar toch! Op de MS site word gezegd dat het helemaal niks uitmaakt en dat vind ik dus raar.

Ach ja, scheelt toch bijna een uur opstarten per jaar :D

Geplaatst door winnie de pooh
@ ikself

Hmm wil ook niet echt werken. :confused:
Toen je hebt gezocht naar regedit.com had je wel de ´verborgen mappen en bestanden weergeven´ aangevinkt en ´beveiligde besturingssysteembestanden verbergen´ uitgevinkt? Anders misschien een Hijacklogje?:)

Sorry Raymond dat het ff offtopic gaat!:confused: Anders moet Winnie maar ff een nieuwe topic openen....

Geplaatst door winnie de pooh
Ik maak anders wel even een HJT logje.

Dat 'beveiligde besturingssysteembestanden verbergen', waar kan ik dat uitvinken. Verborgen bestanden weergeven, staat aangevinkt.
Kun je ook uitvinken onder mapopties. Ik zou hier ook nog even kijken.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan