goeie upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellemen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 jan 2001
ik ben van plan om de volgende componenten in me pc te gaan doen wil aleen f wten of het goeie spulle sijn

msi k8t neo

amd athlon 64 3200+

120 gigabyte maxtor diamond plus 9 hdd

plextor dvd brander

en een asus radeon 9800 pro of xt welke is beter?

en is het noodzakelijk om me moederbord te verandren heb nu een msi kt3 ultra met nieuwste bios update kan er nu tot een amd 3000+ opsette

Laatst bewerkt:
Hoi,

het zijn goede spullen zie ik... Alleen heeft de voeding in je kast dezelfde aansluiting als op de moederboard... Geloof dat de K8T neo een EATX of zo is enhanced ATX is de stekker iets anders van.

Pro en Xt zijn niet veel verschillende niet dat je het echt merkt vindt ik zelf.

Groetjes, Dj Viper

dus als ik me moederbord vervang moet ik er ook een andre kas of voedeing bij kopen?

Hoi,

Waarschijnlijk wel. .hangt van de moederboard af en de voeding die in je kast zit, en dan vooral de grote stekker die de voeding levert aan je moederboard.

Groetjes, Dj Viper

maar kan k ook gewoon die kt3 ultra houden en dan een amd xp 2800 ofzo erop doen of kan k beter een nieuwer bord voor de toekeomst?

Hoi,

Dan is het de vraag of de processor wel op de moederbord kan die je op dit moment hebt...

Maar een nieuw moederboardje voor de toekomst is altijd handig... Al hoewel. na een jaarjte is het toch weer verouderd meestal..

Groetjes, Dj Viper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan