goeie webhosting gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricie

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
Berichten
586
hallo.
ik loop al een tijd te denken enzo.
ik wou eerst een server kopen.
maar na een beetje denken ben je goedkoper uit als je betaalde webhosting neemt.
aangezien een server altijd aanlaten zo een 200 euri per jaar extra kost.
is het goedkoper betaalde hosting te nemen.
dus wat ik zoek.
een goeie webhosting niet al te duur ik denk zelf aan 10 euro per maand of 40 a 50 per jaar als dat kan zoiets.
wat ik wil hebben:

- ftp

- plaats voor meerdere site's

- mail adressen

- het liefst inbegrepen .nl domein

- mysql database

en als het kan natuurlijk meer handige dingen.
ik wil dus meerdere site's kunnen en meerdere domeinen eraan koppelen bijv een pakket dat ik 10 domeinen heb.
ik zit te denken as dat kan ongeveer 100 mail adressen.
zoizo wel 50
wie kan mij hiermee helpen?
 
Hallo,

Kijk eens bij Neostrada, heel erg goed(e)(kope) webhosting met alles wat je nodig hebt. Vanaf €1,- per maand.
LET wel OP: Als je voor Linux hosting starter kiest, kost dat je €12,- per jaar, exclusief BTW. Dan komt daar nog een NL domeinnaam van €10,- per jaar (exclusief BTW) bij, dus €22,- + 19% BTW = €26,18 per jaar...

Met vriendelijke groeten,
theblindman.
 
ok dankje.
mijn ouders gaan het voor me betalen omdat mijn andere idee ze 200 euro kost vinden ze dit beter maar ze willen weten hoe het precies zit dus hoe zit het word het automatisch afgeschreven enzo ieder jaar of maand?
 
Hallo,

Linux Pakket - Schijfruimte - Dataverkeer - Mailboxen - Prijs p/maand excl. BTW
WEBHOST1 4000 MB 25.00 GB Onbeperkt € 1,25

Als je veel bezoek verwacht, heb je 4GB opslag, maar maar 25GB dataverkeer per maand, dan heb je er wel weinig aan... Als je niet van plan bent zoveel bezoek te krijgen, kun je deze wel nemen....

Met vriendelijke groeten,
theblindman.



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hmmmm die web oke ik snap niet veel van de site.....
....ik zit bij: hosting informatie ik klik op: klik hier voor de inhoud van de hostingpakketten.

dan kom ik bij de lijst. zit voor de goedkoopste van windows al deze dingen in het pakket?

Hallo,



Als je veel bezoek verwacht, heb je 4GB opslag, maar maar 25GB dataverkeer per maand, dan heb je er wel weinig aan... Als je niet van plan bent zoveel bezoek te krijgen, kun je deze wel nemen....

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

wat versta jij onder ''veel'' ???

en wat zit er allemaal bij neostrada? ik zie het nergens staan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat er bij de inhoud wordt weergegeven zit in het pakket, voor de schijfruimte en dataverkeer kun je kiezen uit verschillende pakketten.



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ok....ik zit met probleem ik weet nu net meer welken ik moet nemen omdat ik er zoveel heb:p
 
Je kunt beginnen met het kleinste pakket, mocht het na verloop van tijd blijken dat je meer nodig hebt, dan is het geen probleem een groter pakket op te nemen bij web-oke.
 
dus bij web-oke heb ik alles wat er staat bovenaan wat ik nodig heb?
en word hetiedere maand auto afgeschreven?
 
Hallo,

Bij web-oké basispakket kunnen 500 bezoekers 50MB downloaden voordat je aan je datalimiet zit, bij Neostrada is dat 200MB. Verder denk ik dat het wel automatisch af wordt afgeschreven, bij Neostrada is dat zekerweten het geval.

Met vriendelijke groeten,
theblindman.



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ok zit bij weboke alles wat ik wil wat ik bovenaan zeg?
 
Ik betaal 1x per jaar, je krijgt de factuur via mail.

Je krijgt alles wat er in het pakket beschreven is.
 
Ik zit bij webreus, een prima host!
De factuur ontvang je via de mail, en als het contact jaar bijna afloopt, dan sturen ze je een mail met de mededeling dat het afloopt, en dan kan je het verlengen of niet!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan