Gold Fever

Status
Niet open voor verdere reacties.

adiste

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2004
Ik heb het spel Gold fever, wat een erg leuk spel is. Nu ik wat verder in het spel kom wordt ik er iedere keer uitgegooid of loopt het helemaal vast. Mijn zus heeft dit spel ook maar heeft er helemaal geen last van. We hebben dezelfde computers. Ik heb de schijven al gedefragmenteerd en ik heb 512mb.
Weten jullie wat ik eraan kan doen?

Wat heb je naast dat spel nog meer lopen en zij niet?

Niets we hebben exact dezelfde programma's op de p.c.'s. Alles wat er bij haar op staat dat heb ik erop gezet en dat is precies hetzelfde als bij mij.

Het enigste verschil is dat ik altijd on-line ben bij casema en zij heeft een aansluiting wat via KPN loopt (de telefoonlijn).

Nee het is geen on-line spel. Het is een gedownload spel van Arcade.

Je zou het eens kunnen uninstallen en weer opnieuw installeren maar dit is echt een gokje.
Op de een of andere manier lijkt het er op dat jij je pc op zo'n moment zwaarder belast.

Zou ik kunnen doen ja, begin ik wel weer helemaal opnieuw, zo is het ook niets.
In iedergeval, bedankt voor de moeite.

Zal ik doen maar ik ben voorlopig nog bezig om weer zover te komen als dat ik nu ben.............

Voordat ik het opnieuw installeer, zal ik heel MSN uitzetten en dan weer verder spelen, misschien dat dat teveel vergt van de p.c. Dat is het verschil met mijn zus. Eind van de week laat ik horen of het werkt.

Het werkt!
Dat was het verschil!
Alles moet echt uit staan anders vergt het teveel van je computer.
Ik word er niet meer uitgegooid en het spel loopt niet meer vast. Ik hoef dus niet opnieuw te beginnen.:D :thumb:

Mooi! Dan heb je misschien toch geheugen te weinig of zo.
Wat je nog even kan doen.....
klik op start/uitvoeren/typ msconfig/ga naar opstart
Van dat schermpje moet je eens een screenprint maken en hier plaatsen.
Als je niet weet hoe het moet download dan even MWsnap via Google.
Daarmee kun je heel simpel een screenprint maken.

Misschien staat er op jouw pc wel veel te veel in de opstart (veel kun je ook zien in de systeemtray naast de klok) Hoe meer daar staat des te slechter zul jij kunnen gamen.

Heb je trouwens MSN altijd aan? Je kunt em n.l. ook gewoon handmatig opstarten.

Kijk maar wat je doet.

groetjes Elisa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan