Google-account

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
(Sorry als deze vraag in een verkeerde rubriek is geplaatst)

Ik heb een eigen domein - laten we het domein.com noemen. Dat domein wordt gehost bij een hostingprovider (niet Google). Daar heb ik ook een mailadres guido@domein.com.
Ooit wilde ik mijn mail via de servers van Google laten lopen (niet GMail) en registreerde via Google Apps het mailadres guido@domein.com. Ook koppelde ik Google Drive en allerlei andere diensten daaraan. Het adres guido@domein.com is tevens het beheerdersadres van dit Google Apps-"abonnement". De mailafhandeling heb ik uiteindelijk toch bij de originele provider gelaten.

Nu wil ik dit Google Apps-"abonnement" op mijn naam beëindigen en er een andere beheerder aan geven. Hoe doe ik dat?

Achterliggende gedachte: ik wil de nieuwe app Inbox gebruiken. Ik heb daarvoor een uitnodiging ontvangen op guido@domein.com (bij mijn provider), maar Google meent hier wellicht een conflict te zien.

Hallo Guido. Ik zal proberen je te helpen. Ik heb hier zelf geen ervaring mee. Wellicht deze even doorlopen, rechten geven. Klik

Laatst bewerkt:
Dankjewel voor de link.
Ik heb het uiteindelijk over een andere boeg gegooid. Ik heb een nieuw Google-account aangemaakt en ben bezig alle (de meest gebruikte) diensten e.d. waarop ik was ingeschreven met mijn oude adres over te (laten) zetten naar inschrijving op mijn nieuwe adres.
Vervolgens heb ik opdracht gegeven het Google Apps-account van domein.com te verwijderen.

Dat is nog beter. Oke jij ook bedankt zover en wellicht tot ziens op dit forum. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan