google account.

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Goedemiddag,ik weet niet of ik in de juist zit hier.
Ik zit met het volgende,vorige week een gsm gekocht,voldeet niet (was op 12 uur leeg zonder gebruik),deze retour gestuurd.
Nu krijg ik bericht dat ze hetzelfde toestel gaan terug sturen naar mij,ik moet eerst het Google account verwijderen.
Hoe doe ik dat ?,zonder mijn é-mails enz. te verliezen die ook op andere apperaten nog staan,dus allen op dat toestel dat terug moet
zou ik dat eraf moeten krijgen ,zonder verder verlies,kan dat,en zo ja hoe?t.n.x

Ik begrijp niet dat ze dat zelf niet kunnen, gewoon terug zetten naar fabrieksinstellingen en opgelost toch.

Dat begrijp ik ook niet,ik heb het vrijdag terug gestuurd,vandaag kreeg ik bericht dat mijn pakje terug komt, en dat ik google account moet verwijderen,vervolgens
weer opsturen,enz, dat zal zo gaan bij coolblue zeker,ik weet het ook niet meer.
Dus het toestel resetten,en opgelost,en de rest blijft werken(desk pc,andere gsm)
Alléé bedankt voor de info!

Terug naar fabrieksinstellingen;

1.Schakel je HTC telefoon uit.
2.Houd de 'Volume Omlaag' knop ingedrukt en druk kort op de AAN/UIT toets.
3.Wacht tot het scherm met de drie Android-afbeeldingen verschijnt en laat vervolgens de 'Volume Omlaag' knop los.
4.Wat je nu moet doen verschilt per toestel, maar meestal is er een optie met 'terug naar fabrieksinstellingen' of 'gegevens wissen'.

Je behoud hierbij alle gegevens binnen je Google account alleen niet meer op deze telefoon.

Dank u,ga het proberen van zo gauw ik het in mijn bezit heb!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan