google acount op iphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin popeye

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2007
Goedemorgen forumbezoekers,

Ik heb een vraag:

Ik heb een google acount waarin een uitgebreide agenda staat. Voorheen had ik deze gesynchroniseert met mijn iPhone 5 en dat ging prima. Ik ben nu over op een iphone 6 en wilde dit weer doen. Echter: als ik bij account toevoegen de gegevens invoer; krijg ik hierna een scherm met wat de app allemaal wil doen, hier geef ik toestemming voor, en dan komt er een optiescherm met wat je allemaal wilt syncen. Dat scherm blijft grijs (ik kan er niks aan wijzigen) en voor ik het weet zit ik weer terug in het scherm waar ik kan kiezen wat voor soort acount ik toe wil voegen.

Ik vraag me af waar het probleem ligt, mogelijk ligt dit bij het feit dat mijn google acount een @hotmail.com extensie heeft en daardoor niet toegevoegd kan worden? Ik heb nu tijdelijk de google agenda app zelf gedownload maar ben hier minder tevreden over als de agenda app van iphone zelf.

Hoop dat iemand een idee heeft, ik hoor t graag

beste manamana,

Misschien was ik niet duidelijk genoeg, waarvoor excuus. Ik kom niet eens toe aan het toevoegen van de agenda.

Ik krijg mijn hele google acount niet toegevoegd op mijn iPhone...zo ver als beschreven wordt in jouw suggestie kom ik geen eens

Mhh ja specifiek probleem. Die hotmail is vreemde eend in de bijt wellicht. Dat zou dus zo maar kunnen zijn. Mede gezien het feit dat het normaal gesproken moet kunnen.

Maar hier vond ik nog wat voor je.

http://www.iculture.nl/tips/google-agenda-contacten-carddav-caldav-instellen-iphone-ipad/

Onderin zit nog een linkje.

http://www.iphoned.nl/tips/e-mail-agenda/ specifiek wordt hier ergens gesproken over hotmail (filmpje van Gijs Ettes)

Ik weet dat hotmail @outlook kan zijn of is geworden. Je kunt dan wel inloggen met jezelfde naam en wachtwoord.

Laatst bewerkt:
ja ook hier was ik geweest, maar nog zonder succes

Feitelijk gezien kom ik tot het toevoegen van google account, ik vul mijn gegevens in, dat lukt, ik krijg een lijst met wat de app wilt doen, ga hiermee akkoord, krijg de keuze lijst ( mail, agenda, herinneringen, contacten) maar voor ik daar iets aan kan passen of op bewaren kan drukken, houdt ie er mee op...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan