Google Adsense

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker46

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Ik zoek een Google Adsense alternatief waarbij je mensen mag aansporen om op ads te klikken, bij Google Adsense is dit echter verboden.

Iemand tips?

die zijn er niet, simpelweg omdat het markttechnisch niet voordelig is. als je mensen mag aansporen op de ads te klikken dan zal het alleen gebruikt worden om elke dag duizenden kliks te maken en betalen adverteerders zich scheel. zal dus nooit gebeuren.

Maar wat voor techniek kan ik dan wel gebruiken om ervoor te zorgen dat mensen eerder op ads klikken.

Ik dacht ook iets van pop-ups dit is dan wel niet goed voor je reputatie maar dat maakt in dit geval toch niet uit!

tsja, zolang je je site het bekijken waard maakt en je hebt veel bezoekers, dan pas worden ads aantrekkelijk (tenzij je jezelf tevreden stelt met 5 cent per dag).
Zorg er eerst eens voor dat je een goedlopende site hebt (denk aan minstens duizend unieke bezoekers per dag). Wanneer je dit heb is het puur een kwestie van de ads slim plaatsen...
Zet de ads bijvoorbeeld tussen het menu:

menuitem
menuitem
ad
menuitem
menuitem

dit is namelijk waar veel mensen naar kijken.

Ook een banner tussen de header en de body is een goede plek voor advertenties.

zorg er wel voor dat de ads niet irritant zijn. mensen zijn eerder geneigd een ad te klikken als ze 'opgaan in de website' omdat ze minder snel doorhebben dat het om een advertentie gaat. grote opvallende gele blokken worden bijvoorbeeld vaak snel ontweken.

Laatst bewerkt:
Pfff duizend bezoekers per dag...

Zoveer ben ik nog lang niet, toch bedankt voor je tijd!

Ach je moet rekenen dat bij de meeste sites er slechts enkele kliks per duizend bezoekers zijn, das dus maar een paar eurootjes, heb je nog lang geen duizend bezoekers en kan je wel gaan stimuleren om op ads te klikken, maar zal je alsnog nagenoeg niks verdienen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan