Google Agenda op IPad

Status
Niet open voor verdere reacties.

ehuijts

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2006
Ik gebruik via mijn Google account de Google agenda. Hierin gebruik ik een prive agenda en een voor mijn werk (met verschillende kleuren). Ik kan dit samen met mijn mail synchroniseren op mijn pc's thuis, op het werk en via mijn Android Phone. Sinds kort bezit ik echter ook een IPad en kan ik ook mijn mail en agenda via de standaard app synchroniseren. Helaas pakt de Ipad alleen mijn prive deel en niet mijn werk deel, terwijl dat in alle andere gevallen wel goed gaat. Ik kan nergens ontdekken of het hier een instelling betreft. Kan iemand mij helpen ook mijn werkagenda (naast mijn prive agenda) op mijn IPad te krijgen?
Alvast bedankt

Beste Manamana,
Bedankt voor je reactie. Ik krijg echter wel gewoon mijn prive afspraken binnen, maar niet mijn werk afspraken. Maw hij synchroniseert niet volledig. Ik heb Een nieuwe CaIDav account aangemaakt, maar dat doet hetzelfde.... Heb je nog andere ideeën?

Ja nu je het zo zegt bedenk ik mij dat je waarschijnlijk dan met een en dezelfde account/agenda, op ipad zit wellicht is dat het probleem. Heb je 2 agenda's in een account.?

Ik heb hier nog aardig wat info kunnen plukken. Heb je die. Wellicht handig om zelf te bewaren. Ik weet niet precies wat er allemaal instaat of iets over gmail, maar het is wel interessant.

http://manuals.info.apple.com/nl_NL/ipad2_gebruikershandleiding.pdf

Beste Manama,
Wederom bedankt voor je reactie.
Ik heb binnen mijn Gmail account inderdaad meerdere agenda's. Als ik een afspraak toevoeg, kan ik bijv. kiezen uit mijn priveagenda of mijn werkagenda. Op mijn IPad geeft hij echter alleen mijn priveagenda weer. Op mijn pc thuis en op mijn werk laadt hij wel beide agenda's in als ik mijn agenda open.
Kun je me nog volgen?

Hopelijk heb jij een idee hoe dit te verhelpen.

Groet
E.

Hallo, ben ik weer. Kijk hier eens even rond, nou ja even. Een groot document met veel info. Wellicht kun je er nog meer uithalen.

Maar in ieder geval bekijk eens op bladzijde 99. Uw agenda's bekijken staat daar.

Kom je hier mee weg met deze informatie.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan