google agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

cassie1975

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2008
Mijn vrouw en ik hebben beiden een google-account, deze is ook gelinkt aan onze smarthphone.

Bestaat de mogelijkheid om als ik iets wijzig in mijn agenda dit zichtbaar wordt op haar agenda en andersom. Dus dat beide account gekoppeld zijn aan elkaar en zoja hoe moet ik de instellingen bij de kalender dan juist zetten.

Wanneer je in je agenda inlogt op je pc heb je aan de linkerkant een lijst met aangemaakt agenda's. Wanneer je daar overheen hoovert met je muis komt er een pulldown pijltje. Klik daarop en kies voor "delen". Geef hier een email adres in.

Wanneer je in je agenda inlogt op je pc heb je aan de linkerkant een lijst met aangemaakt agenda's. Wanneer je daar overheen hoovert met je muis komt er een pulldown pijltje. Klik daarop en kies voor "delen". Geef hier een email adres in.

Ik zie deze, alleen staat daar de agenda van de google account van mijn vrouw niet tussen, moet ik die dan aanmaken onder mijn kalender??

Wanneer je vrouw een kalender deelt met het emal adres dat jij gebruikt voor jouw kalender/google-account zou hij op je pc in principe al zichtbaar moeten zijn. Op je smartphone zul je eerst synchroniseren aan moeten zetten. Daarna ga je op je phone naar agenda->menu toets->meer->agenda's. Daar kunb je aanvinken welke je wel en niet wilt zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan