Google Apps Discussiegroepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Geruime tijd geleden ben ik een zgn. discussiegroep gestart binnen Google Apps. Die werkte prima.
Er blijkt het een en ander veranderd te zijn in de vormgeving van het beheerderspanel, maar schijnbaar ook in de werking van Google Apps.
Ik had binnen het beheerderspanel de optie aangevinkt dat alleen leden mails kunnen sturen naar de discussiegroep, maar als ik een mail stuur, krijg ik deze terug:

Code:
Delivery to the following recipient failed permanently:

############### (mailadres discussiegroep)

Technical details of permanent failure: 
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain #######.nl by mail.######.nl. [000.000.000.000] (<-- IP-adres).

The error that the other server returned was:
550 "Unknown User"

Wat doe ik fout?

Ik zou vermoeden dat het afzender-adres dat je gebruikt hebt in je mail niet geverifieerd kan worden. Dat wordt gedaan door te proberen een mail-dialoog te starten alsof geprobeerd wordt een mailtje terug te sturen naar de afzender.

Ik kan me vergissen

Een 550 melding is doorgaans een spam-terugmelding van de ontvangende mailserver (die van Google dus).

Tijs.

Inderdaad, het desbetreffende domein is onlangs verhuisd van registrar en heeft derhalve een ander IP-adres. Ik zal dus op de een of andere manier aan Google moeten bevestigen dat het domein (nog steeds) van mij is, maar ik kan niet vinden hoe ik dat doe.
Wie helpt mij op weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan