Google black

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricootje

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2009
Ik ben op zoek naar deze googleblack alleen kan hem nergens vinden, ik heb wel een andere google black gevonden die energie bespaard ofzo.
Een vriend van mij zei dat het een Add-ons is van firefox?

Heeft iemand een idee?

Hier plaatje
googleblack.jpg

Ik durf je niet te zeggen waar je deze zwarte zult vinden, maar het fabeltje dat het energie bespaart kan ik helaas wel ontkrachten,
Tenminste, ervanuitgaande dat je geen CRT (dik) scherm meer gebruikt. Als je een platte gebruikt staat de achtergrond verlichting standaard aan, of het nou wit of zwart is. Het vraagt dus evenveel stroom. Als je een CRT hebt maakt het wel verschil, al is ook dat minimaal ;)

Orian bedankt voor je reactie ik dacht ook al dat het niet veel uitmaakte,

Harry, Hoe kun je die themes over je hele scherm laten lopen?

Groeten:thumb:

Volgens mij zijn het geen persona's hoor, ik heb die hier ook, maar die gebruiken alleen de randen van je scherm, niet de website zelf...
Misschien een optie die je kan instellen als je inlogt bij google ofzo? Ik zou het anders niet weten...

Hoi !

Tja, beetje zoeken, heb die add-on ook pas sinds twee dagen.

Succes,

Harry.

Als je google black in je browser typt rolt hij er zo uit...:p

Het werkt bedankt allemaal, ik moest Stylish geinstaleerd hebben en toen was het zo geregeld:D:thumb: thanks

En als de vraag goed opgelost is, geef hem dan ook deze status, dit is handig voor mensen de dezelfde vraag stelling hebben die kunnen dan zien dat dit topic een passend antwoord heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan