Google blijft vaak vast zitten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Hallo.
Ik heb Windows 7 en IE 9 en zoekmachine google.
Ik heb het erg vaak de laatste tijd dat indien ik nog maar bezig ben om een woord in te typen in google dat het vast blijft zitten. Soms kan ik de zoekterm niet eens voltooien omdat het vastzit en soms er al een pagina met zoekresultaten staat. Daar kan ik dan ook niet op klikken. Vaak komt er onderin de pagina webpagina reageert niet, webpagina herstellen?
Dit is bijzonder irritant omdat ik vaak niet eens de zoekterm in kan vullen die ik zelf wil. Ik heb dit vooral in het zoekvak van de google toolbar.
Ik heb geen virussen, malware oid.

Is er iemand die de gouden tip heeft?

waarom neem je niet een andere browser die veel beter is
er zijn er vele
Firefox
Googlechrome
en noem maar op

Probeer anders eens internet explorer 9 opnieuw te installeren (tip: download eerst de installer van IE9, anders wordt het downloaden wat moeilijker :P), je kan hem gewoon verwijderen tussen je programmalijst.

Een andere browser: ik ben geen andere gewend dan deze. Ik heb wel eens firefox gehad maar die heb ik weggedaan want dat vind ik niks. Ik vind het erg makkelijk dat ik bij deze in de favorieten balk allemaal ikoontjes heb van webpagina's die ik dagelijks bezoek, of in ieder geval bijna dagelijks.

En IE opnieuw installeren dan ben ik natuurlijk al die instellingen met icoontjes kwijt. En ligt het wel aan de browser en niet aan Google?

Blijven de instellingen zoals de favorietenbalk dan ook staan?

De favorieten zelf blijven bestaan, maar je zult wel de balk weer even zichtbaar moeten maken (via Beeld -> Werkbalken -> Favorieten aanvinken).

IK heb het gedaan en ga het de komende dagen zien of het wat opgeleverd heeft.
Ik denk dat het v.n. komt door de google toolbar. Die heb ik omdat ik het makkelijk vind dat er altijd een zoekschermpje is.

Tot nu toe nog geen problemen gehad. Bedankt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan