Google chrome apps scherm verschijnt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark19

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Ik heb zojuist de webbrowser Google Chrome geïnstalleerd maar loop tegen de volgende problemen aan.

Bij installatie kon ik vanuit de webstore diverse apps installeren welke ook op het apps scherm van Google Chrome verschenen. Na het sluiten van het schermen opnieuw opstarten van Google Chrome krijg ik echter met geen mogelijkheid het Apps scherm terug, maar start Chrome op met mijn standaard startpagina. Weet iemand hoe ik op het Apps scherm terug kan komen en Google Chrome zo in kan stellen dat hij altijd standaard met het Apps scherm opstart?

Hoe kan ik mijn standaard startpagina instellen? Dit lukt iig niet via het menu instellingen, want daar verschijnt de keuzemogelijkheid (zoals deze wél instelbaar is bij Microsoft Internet Explorer) in ieder geval niet.

Bij het installeren van de app van Gmail installeerde ook ineens een extra scherm (waarop o.a. de app Youtube) Hoe verwijder ik dat schermweer?

Alvast bedankt voor jullie reacties / tips !!

Mvrgr. Mark

Voor het eerste probleem klik je rechtsbovenin op het moersleutel icoon.
Klik op instellingen en onder het kopje "Bij Opstarten" kies je voor: De pagina "Nieuw Tabblad" openen.

De 2e vraag snap ik niet helemaal, je kunt tabbladen vastzetten, waardoor het slechts een icoon wordt en deze pagina's zullen altijd geopend zijn.
Deze kun je sluiten door rechtsklikken en te kiezen voor tabblad losmaken en die dan te sluiten.

Ontzettend bedankt voor je reactie grumbkow.
Ik ben hier geweldig mee geholpen want zowel het antwoord wat je op mijn eerste als mijn 2e vraag heb gegeven heb ik uitgeprobeert en dan werkt het perfect.

Gr. Mark

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan