Google Chrome + Beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wastef

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2010
Hoi iedereen,

Ik heb na lange tijd een Programma genaamd "Adblock Plus" gevonden voor Chrome, voordien was dit alleen voor Firefox. Daarnaast heb ik ook Avg Internet Suite aangeschaft.

Mijn vraag is echter, of ik nu veilig over de internet kan? Daarnaast wou ik weten of er een handige Plugin for Chrome is, die op kwaadaardige binnen komende bestanden via Chrome kan scannen?

Zover ik me herinner is er een Plugin voor Firefox die met AVG werkt. Maar niet met Chrome. Geloof ik?

Nu zoek ik dus iets, dus een Plugin for Chrome die samen met AVG kan werken. Of een andere Plugin van een andere scanner.

In ieder geval bedankt!

Laatst bewerkt:
avg scant altijd alles wat je downloadt. dat is dus verder niet nodig.
@lord4163: bij linux zit je ook nooit veilig, alleen komt dat doordat en niet zo veel virussen voor linux zijn, wat in de toekomst wel zou kunnen gaan veranderen door het succes van apple

Je bent redelijk veilig, maar dat ben je nooit in windows. Volgens mij zijn die plug ins er niet voor Chrome. Wel deze: https://chrome.google.com/extensions/detail/dckheglehcdhpjkdmmmghbgkcdebhhae?hl=nl

Bedankt voor het linkje, ik zal een kijkje nemen. Aangezien ik all Adblock Plus heb, wil ik niet de risico lopen dat ik nog eens hetzelfde Plugin installeer dat eigenlijk hetzelfde werking heeft, wat zonde is.

Maar ik zal een kijkje nemen wat de functies zijn. En bedankt! :)

avg scant altijd alles wat je downloadt. dat is dus verder niet nodig.
@lord4163: bij linux zit je ook nooit veilig, alleen komt dat doordat en niet zo veel virussen voor linux zijn, wat in de toekomst wel zou kunnen gaan veranderen door het succes van apple

Aaah!! kijk daar zat ik dus aan te twijfelen, of AVG wel alles scant wat ik download via Chrome. Bedankt voor de info, btw ik dacht zelf ook dat ik redelijk veilig zat. Maar advies inwinnen voor de zekerheid is nooit kwaad.

Maar toch bedankt.

Jij ook ik zal een kijkje nemen. Aangezien ik all Adblock Plus heb, wil ik niet de risico lopen dat ik nog eens hetzelfde Plugin installeer dat eigenlijk hetzelfde werking heeft, wat zonde is.

Maar ik zal een kijkje nemen wat de functies zijn. En bedankt! :)

--

Bovendien, had ik een vraag. Ik heb twee verschillende Plugins.

1. Adblock
2. Adblock plus.

Heeft iemand enig idee hoe je de eerste kan verwijderen?

Laatst bewerkt:
Klik rechtsboven op de 'steeksleutel' > Extra > Extensies > maak je keuze.

Is Google Chrome nieuw voor u ?

Google Chrome Help : http://www.google.nl/support/chrome/bin/static.py?hl=nl&page=guide.cs&guide=23583&from=23583&rd=1

Bedankt voor de hulp, Echt!. Google Chrome is niet nieuw voor mij, ik gebruik het al 6/8 Maanden.

Daarnaast vind ik het 'raar' dat ik het woord "Extensies" - Over het hoofd heb gezien. Ik vind normaliter alles in Chrome.

Ik denk toch dat ik eerder aan de woorden zoals: Plugins, Add-Ons etc ben Gewent.
Dus het woord "Extensies" Was nieuw voor mij. :thumb:

But, i really appreciate your help :thumb: En de rest ook! Thanks Iedereen.

Echt, Top! :thumb:

Topic kan Close.

\Close

Laatst bewerkt:
Ik maak momenteel gebruik van WinXp, maar ik zal de tip onthouden.
Bovendien maak ik gebruik van Chrome 12 Beta.

En volgens de cijfers op Google, heeft Chrome meer in huis dan IEX 9. Dan heb ik het ook vooral over de snelheid.

Maar toch bedankt :thumb:

/Close

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan