Google Chrome: eerste screenshots !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nice, bedankt voor de link.
Ben benieuwd of ze ook echt zo worden gereleased...

Mvg,
Robert

Wellicht de titel aanpassen naar Google Chrome OS

Ik vind de beredenatie voor het OS nogal raar.

Een OS dat enkel via internet werkt en bedoeld is voor netbooks.
Maar zijn netbooks niet juist vooral voor mobiel gebruik en de kans redelijk aanwezig dat men niet overal internet heeft.

Dus kun je niet bij je programma's?

Video met werking Chrome OS:
[youtube]0QRO3gKj3qw[/youtube]

Hoi !

Het idee daar achter is: Inmiddels draaien we met systemen waarop de helft of meer van het aanwezige vermogen gebruikt wordt voor het OS.

Als alle applicatie's op een externe server staan (vgl. Google Mail), kan de PC met minimaal vermogen toe, en kan iedereen de applicatie gebruiken die hij/zij nodig heeft.

In wezen gaat @Microsoft met Cloud dezelfde kant op.

M.i. is er iets voor te zeggen......

Greetz,

Harry.

Het idee is inderdaad super, alleen is niet elke computer 24/7 verbonden met het internet.

Dus als ik in verwegistan zit met Chrome OS kan ik dus niet bij mijn bestanden welke op de cloud staan omdat ik geen verbinding met het internet heb.

Cloud-services krijg je steeds meer aangezien het makkelijker te synchroniseren is met verschillende apparaten.

Hoi !

Daar heb je uiteraard een punt, maar dat zal niet voor de meerderheid van de PC's gelden. !

Just wait hoe het zich verder ontwikkeld.

Greetz,

Harry.

Zeker, zal het ook zelf op m'n netbook gaan uittesten :)

Hoi !

Virtueel: ja, hoor, staat er nog steeds bij me op.

Greetz,

Harry.

De virtualbox image in de link die je gaf is offline, ben er nu eentje aan het downloaden via Torrents, hoopelijk een beetje de juiste...

Ik bedoel het hardeschijf bestand voor Virtual Box. Dat bestand kan je normaal downloaden in de link die jij gaf, maar als ik dan download, zegt ie dat ie niet meer beschikbaar is, maar heb hem al via een torrent.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan