Google Chrome geen verbinding met proxyserver

Status
Niet open voor verdere reacties.

BEAT

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2001
Berichten
490
Vandaag wat vragen gesteld over hinderlijke malware ed op mijnlaptop.
Heb een anti malware prg gedownload en laten draaien.
Nu heb ik het probleem dat ik met google chrome geen verbinding meer krijg.
Melding:kan geen verbinding maken met proxyserver,is dit op te lossen met een systeem herstel?

Windows 8 geeft wel aan dat ik met internet ben verbonden( lankabel )
 
Neem ik aan dat jij gebruikt en Explorer en ook Chrome ......klopt ?? :)
 
explorer staat er wel op maar gebruik ik niet,gebruik alleen chrome.
Zojuist is het me eindelijk gelukt om alles weer normaal te krijgen dmv wat gehannes met systeem herstel.
Is het misschien verstandig om explorer er af te halen?
 
:) Liever niet doen zal je meer problemen mee nog krijgen en dat is aleen maar mijn mening ! :( ( maar ben 100% zeker dat vele hier zullen niet mee eens zijn ! :D ) ... en als ik jou was je hoefde niet systeem herstel doen die kon misschien ook op andere manier ...
 
Laatst bewerkt:
op welke manier dan,want met systeem herstel was wel een gedoe!

Je weet maar nooit of het nog eens probleem geeft
 
Laatst bewerkt:
:( Nu kunnen we dus NIET meer controleren....:( hoe stond bij jou in EXplorer vierkantje bij verbindingen van Lan oof aan-gevinkt was oof niet :( denk ik dat die ook soms veroorzaakt storingen ( bepaalden storingen ! ) bij Chrome ..
===========
En volgens mij je kan op bepaalden manieren Chrome via of vanuit Explorer wel af en toe controleren en corrigeren ....:( maar andersom niet :( ....i.v.m. jouw explorer verwijdering ! :D
 
Laatst bewerkt:
Had vanochtend weer hetzelfde probleem,even bij de proxy instellingen van chrome gekeken lan verbinding stond aangevinkt heb dat weggehaald en is weer ok!
 
:( Nee ik heb je niet gezegd dat je uitvinken kan of moet :( ...die daar juist wel altijd aangevinkt moet blijven ! :D

2iggk8x.jpg
<<-- die bedoelde ik ! die je ook altijd moet aangevinkt hebben :D ....en alles van proxy moet je uitvinken ..
 
Laatst bewerkt:
Ok, ik snap het,alleen automatisch is nu aangevinkt!
Bedankt voor de hulp.
 
Denk dat dat het probleem was,alles nu weer normaal.

Het kwam opeens had er eerder nooit last van
 
:confused: Achh dat was slecht mijn vermoede ...:D en ben blij dat opgelost is :D
:D En op andere kant had ik ongv. dezelfde probleem ook .....
 
Laatst bewerkt:
:( Nee ik heb je niet gezegd dat je uitvinken kan of moet :( ...die daar juist wel altijd aangevinkt moet blijven ! :D

2iggk8x.jpg
<<-- die bedoelde ik ! die je ook altijd moet aangevinkt hebben :D ....en alles van proxy moet je uitvinken ..

ik heb ook alleen instellingen automatisch detecteren aan gevinkt, maar als ik afsluit en weer op internet wil staat alles weer op proxieserver en krijg dan weer de foutmelding proxy server werkt niet meer
 
:( Jij moet dus Proxy server bij jou uitschakelen, en die kan je door daar vinkje bij LAN instellingen en Proxy server uit-vinken zo moet dat bij Explorer dus maar als jij ook Chrome gebruikt op welke dan ook browser dat je die instelling toepast zal geen nut hebben als je op andere browser dat ook niet doet, bij alle-twee browsers Proxy uitzetten moet toegepast zijn ! ! ..
Maar ALS je dat helemaal niet lukt dan moet je proberen met app. onder de naam Free IP Switcher die kan je makkelijk rond vinden, ik zet je nu geen link omdat je kan op die manier eerst zelf beetje gegevens over die handige tooltje zoeken en zelf lezen weet ik niet hoe je handig met PC bent daardoor wil ik ook dat je eerst weet waarvoor die tooltje dient en wat je mee kan.

Free IP Switcher is een product van Eusing Software Wereld beroemd is, en in Amerika zeer populair is daar ook door 33% van Internet gebruikers word benuttigt enz..enz..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook problemen om naar internet te gaan.

Maar de bovenstaande beschrijving heb ik ook toegepast maar werkt niet.

Even een kleine toelichting, ik heb sinds 1 maand een laptop met windows 8, en ik heb Norton Internet Security er op gezet.

Ik heb nu problemen met internet, vanochtend laptop aangezet, laptop wilde eerst niet inloggen en ging terug naar het start scherm, weer geprobeerd inteloggen en nu lukt het wel, eenmaal op het bureaublad gekomen kwam de melding dat ik iets moest activeren van Norton(dit was iets wat standaard op een nieuwe laptop staat van Packard Bell)dit kreeg ik niet weg dus laptop uitgezet(aan/uit knop) en opnieuw opgestart daarna geen melding meer van Norton, ik probeer internet te openen met Chrome toen kreeg ik de melding "Winkel, De applicatie is momenteel niet beschikbaar" als ik dit probeer met Explorer dan krijg ik de melding "Deze pagina kan niet worden weergegeven"

Weet iemand wat het probleem is.

Help !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan ik weer naar Windows 7.

Alvast Badankt

Groet Cor.
 
Mijn proxyserver werkt ook niet en ik heb ook niet de mogelijkheid om het op automatisch te zetten, de letters zijn grijs, zie hieronder. Wat kan ik doen om de instellingen goed te krijgen?

IMAG0921.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan