google chrome geschiedenis deels wissen

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
CG houdt precies bij welke websites zijn bezocht.
is het mogelijk om de geschiedenis ouder dan een bepaalde datum automatisch te wissen. en is het ook mogelijk om ervoor te zorgen dat het bezoek aan bepaalde websites niet wordt vastgelegd?
graag hoor ik!

Ik heb geen ervaring met google chrome maar staat niet ergens rechtboven geschiedenis. En dat je het dan kan wissen van-> 24 uur, 7 dagen, een maand, vanaf het eerste gebruik. Je kunt ook instellen dat hij nooit je geschiedenis opslaat dat scheelt ook weer prestaties van je computer :P

dat icoontje kan ik dus niet vinden.....

een tab openen met ctrl-shift-N je browser opent dan een incognito scherm. Alles wat gebeurd in het incognito scherm (behalve downloads) worden niet opgeslagen.

Ik denk dat handmatig verwijderen van de bezochte website geschiedenis, toch de enige optie is. Ook vind ik wat Wampier zegt, een vrij slimme aanpak hiervoor.

Ik denk dat handmatig verwijderen van de bezochte website geschiedenis, toch de enige optie is. Ook vind ik wat Wampier zegt, een vrij slimme aanpak hiervoor.

dus de optie die de eerste reageerder noteerde (ik kan zijn naam nu niet zien), bestaat niet in GC. Dus dat na enige tijd de oudere items automatisch worden verwijderd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan