google chrome/google klassiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald Baert

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2008
Hallo,

Als gevolg van een verkeerde beslissing (bij het downloaden van adobe flash player) aanvaardde ik de installatie van Google chrome, wat me opvalt dat ik mijn favorieten kwijt ben (en dat uitklap menu bevatte er nogal wat) althans ik weet niet hoe ze terug te vinden (bijlage google chrome scherm) daarvoor had ik het klassieke google scherm en daar waren nogal wat instellingen mogelijk o.a mijn favorieten (bijlage google klassiek) ik vind chrome niet echt een verbetering en als mijn favorieten niet kunnen in google chrome wil ik er liever terug van af, maar hoe?

groeten en alvast bedankt,
R.B

Bijlagen

• google chrome.JPG
    google chrome.JPG
    42,5 KB · Weergaven: 51
  • google klassiek.JPG
    google klassiek.JPG
    51,7 KB · Weergaven: 44
M.b.t. favorieten:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> shell:favorites
Zie je dan alle favorieten staan (evt. in submappen), dan kun je die slepen naar de favorietenbalk van Chrome.
Ook (neem ik aan) kun je ze slepen in de mappen die je te zien krijgt als je in Chrome de favorieten gaat beheren.

Tijs.

En waar bevind die "favorieten balk" zich dan in google chrome (bijlage vorig bericht google chrome scherm)
en inderdaad als ik de windows toets indruk krijg ik het tweede scherm te zien (google klassiek noemde ik de bijlage in eerste bericht) en inderdaad dat uitklapmenu bevat alle favorieten.
bedankt,
R.B

Laatst bewerkt:
Ja bedankt, nu heet dat bladwijzer blijkbaar, het woord favorieten kom ik in chrome niet tegen.

Groeten,

R.B

Dat klopt wel: Alleen Internet Explorer (en (dus) Microsoft (Windows)) noemt het Favorieten/Favorites, maar de normale NL vertaling van Bookmark(s) is inderdaad Bladwijzer(s).

Is je probleem nu opgelost, oftewel heb je je Favorieten (van Internet Explorer) kunnen slepen/importeren in de Bladwijzers van Google Chrome?

Tijs.

Ja, het is inderdaad in orde gekomen, ik heb google chrome niet echt bewust geïnstalleerd, maar nu hij er is op (mijn PC) zal ik deze versie wel gebruiken naar het schijnt zou het vlugger gaan dan met vorige browser versie.

Bedankt
R.B

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan