google chrome hoe bladwijzer aanvullen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
op bureaublad heb ik een map staan met allemaal links naar websites die ik vaak bezoek. die map wil ik nu in de bladwijzerbalk toevoegen. hoe doe ik dat het snelst?
graag hoor ik.
 
Toevoegen aan snelkoppelingen (sterretje rechts), of rechtermuisknop op balk onder andersbalk, en dan site toevoegen / map toevoegen.

gr Joost
 
ik was er al in geslaagd om een nieuwe (nog lege) map te maken op de bladwijzerbalk. maar hoe krijg ik de inhoud van de map op bureaublad nu in die map? slepen probeerde ik,maar dat werkt niet evenmin als kopieren..
 
invullen, dus allemaal overtypen (er zitten lange url's tussen...???
 
sleuteltje rechtsboven>bladwijzers>bladwijzerbeheer>organiseren>bladwijzers importeren vanuit HTML-bestand
als dat niet werkt moet je alle sites in chrome openen en dan bij elke site op het favoriet icoontje klikken en ze in de goede map zetten
 
Heb even geprobeerd met kladblok opslaan als .html maar helaas werkt dit niet

invullen, dus allemaal overtypen (er zitten lange url's tussen...???

Er zit niets anders op dan ze met de hand in te vullen, natuurlijk hoef je ze niet over te typen, je kunt ze gewoon selecteren--> Ctrl + C --> dan klikken op nieuwe url toevoegen --> Ctrl+V

Wat ik me ook net bedenk, is misschien nog sneller. Je kunt ze kopieren in word, dan worden het automatisch links, naar de website. Dan kun je ze meteen toevoegen, hoef je ze ook niet meer te kopieren
 
Laatst bewerkt:
ik ben er nog niet uit. wat joost zegt,lijkt me wel wat, maar ik geloof dat ik dat moet gaan proberen en daar ben ik niet goed in
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan