Google Chrome onveilig(er dan IE?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

rapaljera

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Hoi,

Ik vroeg me af of Google Chrome onveiliger is dan Internet Explorere, ik gebruik beide browsers, maar
wanneer ik een system scan uitvoer met Spybot - Search & Destroy vindt het programma
keer op keer 'problemen' (bedreigingen). dit zijn iedere keer cookies die met Google Chrome te maken hebben.
Ligt dit aan de browser? Ik heb niet het idee dat ik onbetrouwbare websites o.i.d. bezoek ...

Iemand een idee hoe dit komt?
Bij voorbaat dank!

Het ligt er aan hoe je die bedreigingen interpreteert, meestal zijn het zgn. "tracking cookies" die niet direct een bedreiging hoeven te zijn.
Voorbeeld: Je bent klant bij Wehkamp b.v. en bekijkt op de site HD tv's, ik noem maar wat, de volgende keer dat je naar die site gaat zijn exact je voorkeuren bekend en komen automatisch die HD tv's terug b.v. als aanbieding. M.a.w. je surfgedrag wordt gevolgd. Als je dat niet wilt moet je bij afsluiten v.d. browser je cookies laten opruimen,in te stellen in je browser.
Succes.

Laatst bewerkt:
Oke daar zit wat in ja, zal er volgende keer op letten wat voor cookies het eigenlijk zijn, daar heb ik niet goed naar gekeken :confused:

Oke,zet je vraag ff op opgelost bovenaan in de blauwe balk. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan