google chrome oplsaan

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
als ik een bestand wil opslaan met GC druk ik op het gereedschapsicoontje en klik ik 'pagina opslaan als..' aan. je krijgt dat de gewone opslagpagina. nu komt het -steeds vaker- voor dat ik dan een schermvullende pagina krijg die ik niet kan verkleinen of verplaatsen. Rechts bovenin staat alleen het rode kruisje om scherm te sluiten. dat is vaak lastig. hoe komt dat? kan GC opnieuw installeren of kan ik het probleem op een andere wijze oplossen?

Htil, lees hier even en kijk eens even of er wat voor jou tussenstaat. Klik

dit is geen info waar ik wat aan heb. volgens mij heeft het probleem te maken met een probleem tussen windows7 en chrome. vandaar mijn vraag: is het mogelijk/zinvol om chrome opnieuw te installeren

Oh oke zeker is dat zinvol, eerst de oude eraf en dan de nieuwe. Klik.

De bladwijzers blijf je behouden. ;)

je weet het zeker dat bladwijzers behouden blijven? want kwijtraken zou een rampje zijn.
is er een verwijdermogelijkheid ingebouwd?

dat loste niks op. heb nog altijd het probleem

Ik heb het ook eens gedaan en zie ook alleen maar dit. zie foto. Dat heb jij dus ook en ik denk dat dit niet kan. Ik zie ook alleen een rood kruisje.

Verkleinen kan niet, je kunt alleen maar slepen van links naar rechts of van onder naar beneden, door met de muis op de balk te gaan staan en te verslepen. :confused:

htil.JPG

het punt is dat ik al maandenlang!!! wel zo kon werken, ook de 'kleinmaak'icoontjes stonden er gewoon bij en dat maakte werken zl lekker

Het enig wat ik me verder kan bedenken is dat je een website moet oproepen en dan kun je wel alleen verkleinen en vergroten. Met opslaan lukt dit niet. Ik heb het ook in IE geprobeerd en hetzelfde resultaat. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan