Google Chrome probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

NickMetProbleem

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2011
Hallo iedereen, ik heb sinds gisteren dit probleem, ik start Chrome op en ik ga naar facebook,twitter,youtube enz dit gaat ong 15min goed, daarna wil ik naar de site van mn school gaan en geeft ie eigenlijk niks aan, ik typ dan het adres in en dan staat er ipv boven, Magister ... staat er Naamloos, dit probeerde ik met alle andere websites en deze gaven ook steeds Naamloos aan, toen kreeg ik de foutmeldingen van Settings is vastgelopen en PlusHD2.2 is vastgelopen, later stond er ook Shockwave Player is gechrast, die heb ik zojuist opnieuw gedownload, dus ik dacht dat het wel verholpen zou zijn, maar ik kan op internet maar niks vinden van die PlusHD2.2 die is vastgelopen, daarom kan ik niet op chrome en moet ik verplicht op IE, wat een hel

Hoe moet ik dit fixen

Bedankt

Onduidelijk probleem, maar Magister gebruikt SilverLight.
Dus als SilverLight niet beschikbaar is (of niet bruikbaar is of niet werkt) in Chrome, dan zit je idd vast aan Internet Explorer, voor Magister in ieder geval.

Tijs.

Ik bedoelde Magister eigenlijk als voorbeeld, ik bedoel wat kan ik doen aan die PlusHD2.2? dat is mijn probleem

Eerst maar eens (in chrome): about:plugins
doen in de adresbalk, want plushd2.2 zegt mij (en zelfs Google!) helemaal niets.
Ga dus eerst extra informatie inwinnen over die plugin. Mogelijk is het malware?

Tijs.

Mijn Chrome bevat 14 plugins, waar geen verdachte objecten tussenzitten, ik dacht gisteren ook aan malware maar heb alle virusscanners erop losgelaten en die konden niks vinden (malwarebytes enz), zit nu op mozzila maar op dit moment doet Chrome het weer (waarschijnlijk valt ie straks weer weg) maar dan doet ie t wel en dan niet. PlusHD2.2 staat idd niet op google maar t had te maken met kwalitiet van youtube filmpjes enz soort Flash

Schakel dan alle Chrome plugins uit, behalve Flash en Silverlight. Overigens weet ik niet eens zeker dat Silverlight ook een plugin is in Chrome. :rolleyes:

Tijs.

Silverlight was wel een plugin ja want die moet je wel downloaden wil je magister gebruiken, ik zal straks doen wat je zei, maar moet ik me nu geen zorgen meer maken om Malware enz?

Nick

Je hebt gescand, dus ik neem aan grondig genoeg om te kunnen stellen dat malware niet het probleem is. :D

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan