Google Chrome : profiel is weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

area51

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2012
Berichten
220
Omdat iemand mij wou helpen hier met een ander Chrome-probleem (back-toets in Chrome ging 2 paginas terug ipv 1) , raadde ie mij aan om mijn profiel te verwijderen en Chrome opnieuw te installeren.Bij de start van Chrome krijg ik deze mededeling :'Uw profiel kan niet worden gebruikt omdat dit afkomstig is van een nieuwere versie van Google Chrome.Sommige functies zijn wellicht niet beschikbaar.Geef een andere profieldirectory op of gebruik een nieuwere versie van Chrome'Als ik mij dan probeer aan te melden verschijnt dit :'Geavanceerde Synchronisatieinstellingen:Wachtwoordzin voor versleuteling:U heeft al gegevens die zijn gecodeerd met een andere versie van het wachtwoord voor uw Google-account.Geef dit wachtwoord hieronder'.Maar wat ik ook invul , niets helpt.Er onder staat ook :Als u uw wachtwoordzin bent vergeten ,stopt U synchroniserenen stelt u de functie opnieuw in via Google Dashboard.
Maar daar kan ik enkel 'stopzetten en wissen' klikken.Ik wil enkel mijn bladwijzers terug , wat nu ?
Dank alvast
 
Ik hoop niet voor je dat ze verloren zijn geraakt. Hier is een workaround om mee te stoeien. Ik weet ook niet of je ze kunt terugvinden, maar proberen uit te vissen kun je altijd. :confused: Links op die pagina staan nog meer linkjes. Heb je soms meerdere accounts in google. Het is hulp en het proberen waard. Succes.
Klikje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan