google chrome: quick notes zoek.... wat nu?

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik heb een groot aantal quick notes gemaakt. die stonden op mijn pc maar ik heb vervolgens ook een dilgo-account aangemaakt om te zorgen dat ik ze niet zou kwijtraken. nu krijg ik lege quick note en kom ik niet meer bij dilgo account, ik moet een nieuw aanmaken, maar ik kom niet verder. dat wil zeggen, ik kan ook geen nieuw account aanmaken, evenmin kan ik mij aanmelden met mijn 'oude' account.hoe los ik dit op?
bij de instellingen van GC zie ik wel dat ik gewoon aangemeld ben

Laatst bewerkt:
geruststelling: alle notes zijn er nog! maar ik vind geen info over hoe de verbinding weer tot stand te brengen. rechtsboven staat: setup a diigo account, maar dat lijkt mij niet meer nodig. ik kreeg het echter niet weg. ik de helpfunctie vind ik niks daarover

Ga eens naar tools op die website bij dat eerder gegeven klikje van mij van #2.

dag manasana,

ik zie geen enkel aanknopingspunt om weer bij mijn notes te komen. ik was signed in bij diigo. daar heb ik me afgemeld, maar nog steed kriijg ik als via google chrome startpaigna inlog door op het gele tabblaadje te klikken een pagina die mij zegt dat ik een account moet aanmaken. en zoals gezegd dan kan ik niks mee. ik kan alleen op het voorste blaadje wat typen maar bijvoorbeeld een nieuwe note aanmaken werkt ook al niet.
kon ik het maar deinsstalleren (zonder de inhoud weg te gooien, misschien dat ik dan verder zou komen

Afgemeld zeg je, dan denk ik dat je een nieuwe moet aanmaken. Deinstalleren via configuratiescherm kan dat. Programma's en onderdelen.

ga ik proberen, maar de notes blijven wel intact neem ik aan?

Probeer het eens te doorgronden. Je kunt eerst eens even naar de help en/of faq gaan. Daar praten ze over save. Dat is hier. De algemene help pagina dus. Links zie je allerlei linkjes staan.

Kijk dan op die pagina hier eens.

(Voorbeeldjes)

diigo save.JPG hier praten ze over saven

diigo uninstall.JPG en hier over uninstall.

Laatst bewerkt:
ik ben blij dat je me wilt helpen, maar het wordt steeds onduidelijker voor mij. ik heb wat quick notes op het web opgeslagen. uit jouw reacties begrijp ik dat diigo veel meer kan. dat wil ik allemaal niet.
eerst had ik de quick notes alleen op pc. toen ontdekte ik dat je ze ook extern kunt opslaan. nu staat er niks meer op de pc en als ik probeer in te loggen krijg ik een startscherm waar ik niet verder mee kom.
mijn vraag over de-installeren betreft het weghalen van het programma op de pc.
wat jij aangeeft is het totaal deinstalleren en het saven op een plek die mij helemaal niks zegt.
kun je me misschien toch nog verrder helpen. je prezi heeft het alleen maar verwarrender gemaakt, sorry

ik heb quicknotes op de pc gekregen via de chrome webstore, later ontdekte ik dat er diigo bij zit

Laatst bewerkt:
Misschien het voorstel om dat programma maar geheel te verwijderen. Doorloop deze eens. Klikje Als je diigo ziet en quicknotes dan verwijderen.

Laatst bewerkt:
ik heb google chrome gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd. nu werkt het allemaal weer!
dank !

Htil, Oke netjes. Dat is mooi opgelost. :thumb: Graag gedaan. En tot ziens wellicht weer. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan