Google Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
1.264
Ik zag bij Google dat er een versie Google Chrome is.
Heeft iemand hier ervaring mee want ik heb nu als ik internet open 5 tabbladen vooringesteld waar ik elke dag even kijk en die ben ik dan waarschijnlijk kwijt.
Kan iemand mij dit duidelijk maken of ik die kwijt ben of dat je dit met Google Chrome ook gewoon hebt? En is Google Chrome beter als gewoon Google?
 
Ik zag bij Google dat er een versie Google Chrome is.
Heeft iemand hier ervaring mee want ik heb nu als ik internet open 5 tabbladen vooringesteld waar ik elke dag even kijk en die ben ik dan waarschijnlijk kwijt.
Kan iemand mij dit duidelijk maken of ik die kwijt ben of dat je dit met Google Chrome ook gewoon hebt? En is Google Chrome beter als gewoon Google?

misschien begrijp ik je verkeerd.
maar Google chrome is een browser, dus zoals internet explorer of firefox
bij google chrome kan je ook gewoon tabbladen gebruiken, en je kan ook internet explorer tegelijk gebruiken. het is dus niet zo dat je dingen kwijtraakt.
 
Ik zag bij Google dat er een versie Google Chrome is.
Heeft iemand hier ervaring mee want ik heb nu als ik internet open 5 tabbladen vooringesteld waar ik elke dag even kijk en die ben ik dan waarschijnlijk kwijt.
Kan iemand mij dit duidelijk maken of ik die kwijt ben of dat je dit met Google Chrome ook gewoon hebt? En is Google Chrome beter als gewoon Google?

Misschien was het handig geweest om eerst even die 2 woorden in Google in te typen (Google Chrome) waarna je heel lichtjes de Entertoets van je keyboard had ingedrukt, dan had je dit als resultaat gekregen,.......... uitzoeken maar. (37.200.000 hits)
 
Laatst bewerkt:
Misschien was het handig geweest om eerst even die 2 woorden in Google in te typen (Google Chrome) waarna je heel lichtjes de Entertoets van je keyboard had ingedrukt, dan had je dit als resultaat gekregen,.......... uitzoeken maar. (37.200.000 hits)

En dat had ik niet gedaan blijkbaar?
Jawel hoor, ook gedownload en geïnstalleerd, maar waarschijnlijk begrijp je mijn vraag niet want ik kon mijn tabbladen er niet meer in krijgen.
 
misschien begrijp ik je verkeerd.
maar Google chrome is een browser, dus zoals internet explorer of firefox
bij google chrome kan je ook gewoon tabbladen gebruiken, en je kan ook internet explorer tegelijk gebruiken. het is dus niet zo dat je dingen kwijtraakt.

Ik kon mijn tabbladen er niet meer inkrijgen zoals nu met explorer 7.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan