hallo,
ik heb altijd Opera gehad,
maar toen ben ik een paar maanden geleden overgegaan naar google chrome omdat die nog sneller zou moeten zijn.
helaas zijn toen de internet problemen begonnen.
bij een bepaald aantal site's kan ik amper het forum berijken (o.a helpmij) of ik krijg al een foutmelding dat de pagina niet weergegevan kan worden, dat je hem alleen gechast kan kijken.
ook lees ik vaak het forum door van lunagang,
en alles gaat goed tot opeens het niet meer doet.
als ik dan 5 minutjes opnieuw doe werkt alles weer.
ik heb wel nogsteeds internet want alle site blijven gewoon werken het is gewoon random op bijna elke site die ik bezoek.
nou wou ik pas geleden een spel spelen wat het niet deed, en me pc zat vol troep dus besloot ik maar even windows opnieuw te instaleren dat ik weer een lege pc had.
en miss dat google chrome dan ook weer goed werkt maar helaas.
hij blijft nog steeds het zelfde doen. en dat is best vervelend als je op je gemak een forum leest.
weet iemand waar dit dan aan kan liggen?
moet ik misschien portforwarden?
mvg, wouter
ik heb altijd Opera gehad,
maar toen ben ik een paar maanden geleden overgegaan naar google chrome omdat die nog sneller zou moeten zijn.
helaas zijn toen de internet problemen begonnen.
bij een bepaald aantal site's kan ik amper het forum berijken (o.a helpmij) of ik krijg al een foutmelding dat de pagina niet weergegevan kan worden, dat je hem alleen gechast kan kijken.
ook lees ik vaak het forum door van lunagang,
en alles gaat goed tot opeens het niet meer doet.
als ik dan 5 minutjes opnieuw doe werkt alles weer.
ik heb wel nogsteeds internet want alle site blijven gewoon werken het is gewoon random op bijna elke site die ik bezoek.
nou wou ik pas geleden een spel spelen wat het niet deed, en me pc zat vol troep dus besloot ik maar even windows opnieuw te instaleren dat ik weer een lege pc had.
en miss dat google chrome dan ook weer goed werkt maar helaas.
hij blijft nog steeds het zelfde doen. en dat is best vervelend als je op je gemak een forum leest.
weet iemand waar dit dan aan kan liggen?
moet ik misschien portforwarden?
mvg, wouter