Google contacten naar verborgen en niet zichtbaar onder Andere contacten

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W11 Pro 25H2
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Als ik contacten uit mijn lijst met Contacten op verborgen zet dan zouden ze volgens Google uitleg onder Andere contacten moeten verschijnen. Maar daar staat niets en komt niets te staan. Erg lastig, want je wilt natuurlijk wel een lijst met verborgen contacten beschikbaar hebben. Wie weet hoe dit zit?

De expert zegt:
hide = remove from MY CONTACTS and move to OTHER CONTACTS

OTHER CONTACTS also include addresses you emailed for the first time and gmail auto saved them .

to unhide them tick them and click add to contacts

ik heb het net even gedaan met 1 van mijn contacten. Contact verborgen gezet en naar Andere contacten gegaan. Ik zie hem daar niet staan, maar als ik de naam in de zoekbalk zet, komt die wel tevoorschijn.

Dus geen idee of dat de bedoeling is van verborgen? Ik gebruik het nooit. Misschien als dit niet voor jou werkt, kan je een eigen map aanmaken en zet je daar contacten in die je niet wilt gebruiken maar wel wil bewaren.

Het is in feite zeer simpel maar het domme Google zit er weer volledig naast in hun uitleg. De uitleg is onvolledig!!! Immers heeft het contact een label dan komen ze niet onder 'Andere contacten' te staan. Dat kost je weer twee uur om dat te ontdekken op internet.

Vervolgens wel dertig keer geprobeerd om nadat ik van de 250 contacten er 100 verborgen heb gezet om de contacten te synchroniseren met de mobiel. Lukt van geen kant, Opslag wissen, cache wissen, telefoon uitzetten etc. etc. Maar de lijst blijft met 250 contacten komen.

Dan een gemiste oproep > icoontje blijft op de groene hoorn. Oproep gewist, geschiedenis oproep gewist. Voorgelegd aan AI alles gedaan wat er stond en icoon bleef er staan. Toen tegen AI gezegd > 'Dat is gelogen' en AI gaf mij gelijk.

Waar is de groep Favorieten onder Google Contacten of is dat "Veel gebruikt"? Die groep is niet te sorteren!!! Ook niet te wissen want dan verdwijnt het contact helemaal uit alle Contacten en labels.

Het is een feit dat Google met niemand om de tafel heeft gezeten om eens te kijken hoe de functies in de praktijk voor de gebruikers uitpakken.

Je kan het niet laten hè. Je WEER afgeven op Google, terwijl je ook nog eens denkt te weten hoe hun dit programma hebben gemaakt. Aannames zijn makkelijk te maken, je afgeven op een product ook.

Overigens je contacten op verborgen zetten om te synchroniseren hoeft helemaal niet. Heb ik nog nooit gedaan en ik werk al ik-weet-niet-hoelang met Google.

Een gemist oproep: hier zie ik dat gewoon staan zonder dat het icoontje op groen blijft. Ik heb werkelijk geen idee wat je toch allemaal aan het doen bent, ik kan het wel roepen maar dan ben ik net zoals jij bezig: aannames maken die wellicht nergens op slaan.

En het jammere is dat je er geen ene **** van leert hoe te communiceren.
Zoek het uit. Ik ben er helemaal klaar mee.

Met andere woorden, neem eens contact op met Google. De grote baas daar is Sundar Pichai, de CEO van zowel Google LLC als het moederbedrijf Alphabet Inc. Misschien kun je met hem om de tafel gaan zitten om te kijken of ze iets bijzonders voor je kunnen maken.;)

Ik kom artikelen tegen uit 2019 en er is al zo vaak feedback gegeven door andere mensen. Ze doen helemaal niets met die feedback dat is wel duidelijk!
Lees dit artikel (2019) maar eens gaat ook over mijn inhoud. Moet je nog meer zeggen!

Terug
Bovenaan Onderaan