google crome sleutel weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascalboy

Banned
Lid geworden
10 mrt 2011
hallo allemaal,

Ik stel nu een van me stomste vragen ever. ik heb sinds vandaag een portable crome geinstaleerd en uitgeprobeerd op school en gesynchroniseerd maar nu is mijn sleuteltje weg en er staan nu 3 streepjes ;( en het thema is denk iets anders... please weet iemand hoe je dat sleuteltje weer terugkrijgt ik vind dit best lelijk. en hij onthoud me wactwoorden en namen niet meer goed.

gr pascalboy

Heb je de laatste nieuwe chrome al geinstalleerd. Update proberen.

ja...

hier een foto van het probleem:

googlere.png

Laatst bewerkt:
Er is iets niet goed dat is duidelijk. Er is iets gedownload door jou zonder dat je het weet. Althans dat denk ik. Klik

ik denk dat je terug moet gaan met systeemherstel als dat kan. Ga enkele dagen terug.

De browser heeft alle functionaliteiten die de normale Google Chrome ook heeft, je zult echter enkele kleine verschillen zien qua prestaties. Hier valt overigens prima mee te leven als je bedenkt dat je het van een usb-stick draait i.p.v. vanaf de harde schijf. Mocht je het op één of ander moment niet meer willen gebruiken dan hoef je alleen de map met daarin Google Chrome te verwijderen en je bent klaar. Klik

Hoe is het gesteld met je computer of laptop. Staat die sleutel er ook niet???

Dan systeemherstel uitvoeren. Die synchronisatie is dus niet goed gegaan. :confused: succes ermee. Groet Manamana

nee het zit zo:

op school usb portable edition gesynchroniseerd met mijn account en toen had ik overal dat tekentje dat wat je zag was de standaard browser vaan crome vers opnieuw geïnstalleerd had ik het nog.

Ja oke maar dan is er iets niet goed gegaan met de sync. eraf en opnieuw kan dat. Heb je thuis een computer en of laptop en ook google chrome. Staat het allemaal wel goed met je instellingen bedoel ik.

Mooi dat het is opgelost. Bedankt voor de terug koppeling. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan