google desktop werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

syncursist

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2006
Google desktop werkt niet op mijn pc. Ik kan het programma wel opstarten en krijg mijn zoekvak. Na het invullen van een zoekopdracht wordt mijn pc doorzocht en krijg ik een lijst met gevonden resultaten. Als ik iets aan klik in die lijst klapt de lijst onmiddellijk dicht en het aangeklikte item wordt niet getoond of geopend. Ook als ik probeer het menu "opties" van de google desktop te openen lukt dat niet. Ik kan dus niet gaan kijken naar mijn instellingen van google desktop. Ik heb google desktop reeds verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Ik heb reeds mijn browserinstellingen gecontroleerd zoals vermeld in de help van google. Heb ook mijn cookies, browsergeschiedenis en tijdelijke internetbestanden verwijderd. Het heeft allemaal niets opgeleverd. Heeft iemand een tip. Hartelijk dank.

Hallo,

Wat voor OS heeft U? Op 64 BIT werkt Google Deskopt zobijzo niet en bij Vista kan het problemen opleveren :(

ObAt

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Google zegt zelf dat het wel werkt op Windows Vista 32 BIT, maar dat er rare en wazige problemen kunnen ontstaan. Ik weet niet als het met Uw OS te maken heeft of met wat anders, ik denk het alleen :p

ObAt

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb net hetzelfde probleem, ook bij mij werkt het zoekvak van Google desktop niet.
Ook ik zocht al in de help bij Google en probeerde reeds een herinstallatie van de desktop. Ik paste ook mijn netwerkinstellingen aan zoals Google voorschrijft en gebruik geen proxyserver. Het uitschakelen van firewall (zoals Google aanraadt) bracht ook geen oplossing. Als iemand een oplossing weet, alvast hartelijk dank.

Hallo lut,

Wat voor OS heeft U dan? Als dat ook Vista is kunnen we wel een conclusie trekken.

Ik heb misschien ene oplossing, ga naar de bestanden van Google Deskopt, selecteer ze allemaal => Rechtermuisknop => Eigenschappen => [Tabblad] Compatibiliteit => 'Dit Programma in deze compatibiliteitmodus uitvoeren:" aanvinken => Toepassen => OK

ObAt

google desktop

Dag ObAt
Ook ik heb windows Vista. Ik heb net Google desktop eraf gegooid omdat ik een sterk vermoeden heb dat daardoor ineens ook Windows verkenner geregeld vastloopt. Ook Google Chrome loopt bij mij geregeld vast en heb ik zopas verwijderd. Google en Windows Vista blijken niet zo'n goeie vriendjes te zijn om mijn pc.
Toch bedankt voor je tip.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan