Google Desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brainstorm

Verenigingslid
Lid geworden
11 jun 2008
Beste lezer van dit bericht,

Tot voor kort werkte ik nog steeds onder XP; inmiddels ben ik overgestapt naar 7 op een nieuwe PC.
Voorheen had ik Google Desktop geïnstalleerd.
Het was mij daar om de dubbelklik Ctrl-toets te doen, een uiterst handige manier om op internet te zoeken.
Het bedrijf dat mijn PC incl. software heeft geplaatst vond het niet verstandig Google Desktop te installeren.
Hij gaf niet aan waarom.
Kan iemand mij vertellen of ik Google Desktop gewoon kan installeren of wat de eventuele bezwaren zijn.

Bedankt voor je antwoord,
Harry

Misschien omdat de ontwikkeling ervan in 2011 is gestopt, wat mogelijk weer het gevolg was van het feit dat vanaf Windows Vista, Windows zelf zoekmogelijkheden onder de Startknop (zoekveld) heeft?

Hallo Luie Harry. ;) Ik las laatst dit artikeltje. Wellicht heb je er wat aan. Klikje
Beste Manamana,
Best wel een interessant artikeltje, maar is niet datgene wat ik zoek.
Vanwege een beperking is het lastig en vermoeiend voor mij steeds te wisselen tussen muis en toetsenbord, hetgeen ik dus zoveel als mogelijk probeer te vermijden.
Als ik bv. snel meerdere Internet tabbladen wil openen kon ik mij tot het toetsenbord beperken door 2x Ctrl te toetsen.
Ik zal nog eens onder Windows 7 de sneltoetsen bekijken.
Ik heb ook begrepen dat ondanks het stoppen met het onderhoud Google Desktop nog wel is te downloaden op diverse sites.

In ieder geval bedankt voor je reactie.
By the way in Epe is het ook heel mooi.
Groeten,
Harry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan