Google drive delen met andere google drive gebruiker

Status
Niet open voor verdere reacties.

theo koeten

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Als ik een map in mijn GD wil delen met iemand anders die ook al een GD heeft voor zichzelf, lijkt het wel of die persoon niet in mijn gedeelde map kan komen. Volgend mij komt ie wel in de cluad want ziet alleen blanco pictogrammetjes.
ra - ra

theo

ja, die toestemming heeft de andere gebruiker.
bedoel je met samen delen, dat hij mij ook moet uitnodigen voor zijn GD? dat snap ik niet.

theo

Deze workarround. Klik

Het voordeel en makkelijk je kunt het document wat je gemaakt hebt in een mapje zetten op je computer.

Bij mij ziet het er zo uit.

google drive.JPG

Deze is dan direct beschikbaar op het www. Voorwaarde je moet een google account hebben.

Lukt het niet even terug melden.

Laatst bewerkt:
Volgens mij dwalen we af.
Ik heb een GD en werk ermee vanaf verschillende PC/Mac, geen probleem.
Ik heb diverse mappen gedeeld met verschillende mensen, ook met een niet gmail adres, dat werkt ook goed.
Ik probeer nu een map te delen met iemand met een eigen Gdrive, met Gmail account en dat werkt niet. Hij krijgt de mappen niet in z'n Gdrive in de verkenner. Het lijkt niet te synchroniseren, terwijl zijn eigen mappen wel gedeeld kunnen worden en in de verkenner staan.

Dus alle mogelijke delingen werken goed alleen niet die met een gebruiker die ook een eigen GD heeft.

groeten,
theo

Ja oke snap het. Ik denk dan dat er iets niet goed is met synchroniseren bij hem. Klik veel antwoorden op vragen. Hij moet dan toch echt bij google zijn voor een oplossing.

Wat je zegt ik kan ook alles met iedereen. Wellicht is er iets niet goed bij zijn installatie gegaan. Heeft het wel altijd gewerkt bij hem. Nieuwe install overwgen dus.

Anders zou ik het niet weten. Firewall probleempje ??

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan