google earth pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgroteb

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2004
Berichten
448
ik heb google earth pro aangeschaft, maar nu kan ik geen verbinding met de google servers krijgen
ik heb al mijn firewall uitgezet, maar hij blijft zeggen dat hij niet kan verbinden

iemand een idee?
 
Voor de zo ongeveer 320 Euro die je ervoor betaald moet hebben, zou ik maar heel vlug een supportmailtje naar Google Earth sturen. Als je zoveel hebt betaald voor Pro dan heb je automatisch recht op Full support...................
 
wat is eigelijk het voordeel van pro?
ik bedoel, de hele wereld zien kan je al met de gewone!
 
Kijk maar even op de promo site van Google Earth en dan zul je zien dat de gratis versie het niet haalt bij de PRO.

Stukje van de tekst:
De Plus-versie biedt ondersteuning voor GPS. De Pro-versie is echt bedoeld voor wie veel met geografische gegevens werkt. Daarvoor zijn ook weer uitbreidingen beschikbaar waarmee je video's kunt maken en bijvoorbeeld gegevens uit GIS-systemen kunt importeren. Daarnaast heeft Google voor diverse branches enkele use-cases toegevoegd om zo de prijs van de Pro-versie te verklaren.
 
jgroteb zei:
ik heb google earth pro aangeschaft, maar nu kan ik geen verbinding met de google servers krijgen
ik heb al mijn firewall uitgezet, maar hij blijft zeggen dat hij niet kan verbinden

iemand een idee?

Wannneer het een NIET legale versie betreft van Google Earth Pro, hoef je niet verder te proberen. Deze is op geen enkele wijze aan de praat te krijgen.
Is het een legale versie, neem dan contact op met support.

Mvg P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan